Autonomy door Gartner gepositioneerd in leiderskwadrant voor wcm


NIEUWEGEIN, 20100909 -- Autonomy, leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen, kondigt aan dat zij door Gartner in het leiderskwadrant van het `magic quadrant voor web content management 2010'1 is geplaatst.

"Wij zien de plaatsing van Autonomy in het leiderskwadrant door Gartner als een nieuwe bevestiging van onze unieke visie en visionaire kijk op de web content management markt", zegt Victor Cohen, General Manager Noord-Europa van Autonomy. "Autonomy's Meaning Based Marketing platform is gebouwd voor de nieuwe generatie marketeers. Deze willen alle mogelijke vormen van informatie begrijpen, analyseren en optimaliseren. Zij willen interne systemen koppelen met externe gegevens om klanten via alle kanalen de meest boeiende en gerichte content te bieden. Door deze meaning based aanpak voor web content biedt Autonomy een ongeëvenaard platform dat organisaties in staat stelt om klanten te binden om zo uiteindelijk de winst en het marktaandeel te vergroten."

1Gartner `Magic Quadrant for Web Content Management' door Mick MacComascaigh, Toby Bell en Jim Murphy, 10 Augustus 2010

Over het Magic Quadrant
Het Magic Kwadrant is in 2010 auteursrechtelijk beschermd door Gartner, Inc. en wordt met toestemming gebruikt. Het Magic Quadrant is een grafische weergave van een markt tijdens, en voor, een specifieke periode. Deze toont Gartner's analyse van hoe bepaalde leveranciers zich verhouden ten opzichte van door Gartner gedefinieerde criteria voor die markt. Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan in het Magic Quadrant en adviseert technologiegebruikers niet om alleen voor leveranciers te kiezen die in het "Leaders" quadrant worden genoemd. Het Magic Quadrant is uitsluitend bedoeld als een research tool en is niet bedoeld als een specifieke leidraad voor actie. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel af.

Over Autonomy
Autonomy Corporation plc (LSE: AU. of AU.L) is leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen en koploper in de Meaning Based Computing benadering. Autonomy is recentelijk door IDC erkend als organisatie met het grootste marktaandeel en de snelste groei in de wereldwijde search and discovery markt. De technologie van Autonomy maakt het mogelijk dat computers de menselijke informatie volledig begrijpen. Iedere vorm van digitale elektronische data wordt conceptueel en contextueel begrepen, waaronder tekst, e-mail, web pagina's en beeld- en geluidsmateriaal. Autonomy's technologie vormt de motor van bedrijfskritische applicaties die afhankelijk zijn van ongestructureerde informatie. Autonomy biedt oplossingen voor pan-enterprise search, customer interaction solutions, information governance, end-to-end eDiscovery, records management, archiving, business process management, web content management, web optimization, rich media management en beeld- en geluidsanalyse.

Het klantenbestand van Autonomy bestaat uit meer dan 20.000 internationale ondernemingen, advocatenkantoren en overheidsinstanties zoals AOL, BAE Systems, BBC, Bloomberg, Boeing, Citigroup, Coca Cola, Deutsche Bank, DLA Piper, Ericsson, FedEx, Ford, GlaxoSmithKline, Lloyds Banking Group, NASA, Nestlé, the New York Stock Exchange, Reuters, Shell, Tesco, T-Mobile, the U.S. Department of Energy, the U.S. Department of Homeland Security en the U.S. Securities and Exchange Commission. Autonomy heeft meer dan 400 OEM partners en resellers, waaronder Citrix, HP, Novell, Oracle, Sybase, Symantec en TIBCO. De onderneming heeft kantoren wereldwijd. Voor meer informatie: www.autonomy.com

Autonomy en het Autonomy logo zijn gedeponeerde handelsmerken/of handelsmerken van Autonomy Corporation plc.. Alle andere handelsmerken zijn het bezit van hun respectievelijke eigenaars.





Ingezonden persbericht