KlantinFocus breidt dienstverlening uit met Massxess SIP gateway


Massxess SIP gateway voor GovMetric dienstverlening

BUSSUM, 20100909 -- KlantinFocus, leverancier van de SaaS dienst GovMetric, heeft haar dienstverlening uitgebreid met een SIP gateway van Massxess. Met de SIP gateway worden klanten via een lokaal nummer doorverbonden met het GovMetric Interactive Voice Respons systeem in de UK.

Het GovMetric® Interactive Voice Respons systeem biedt de beller na afloop van een gesprek de mogelijkheid om zijn (on)tevredenheid te uiten middels het eenvoudig indrukken van enkele toetsen. Nadien kan aanvullend commentaar worden ingesproken. De Massxess SIP gateway die de koppeling met het Interactive Voice Respons systeem verzorgt, betekent voor GovMetric® cliënten uitbreiding van de mogelijkheden en een aanzienlijke besparing op hun kosten.

"We zijn erg te spreken over de samenwerking met Massxess" zegt Michel van der Togt, Directeur van KlantinFocus "Onze GovMetric® cliënten zijn nu minder afhankelijk van de functionele (on)mogelijkheden van hun telefooncentrale. De inzet van de SIP gateway maakt het nu voor al onze GovMetric® cliënten mogelijk om continu en in real-time de klanttevredenheid over hun dienstverlening te meten."

Bob van Dam, General Manager van Massxess voegt toe: "Deze SIP gateway is slechts het begin van onze samenwerking. Het meten van klanttevredenheid sluit naadloos aan op de dienstverlening van Massxess. Daarom onderzoeken we de mogelijkheden om GovMetric® ook te koppelen aan ons IP CCC platform."





Ingezonden persbericht