Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

LIBÉMA ZAKELIJK PRESENTEERT EIGEN SUPERMARKT IN BUITENKANS

Tweede magazine bundelt alle zakelijke mogelijkheden van meer dan 20 locaties

Rosmalen, maandag 13 september 2010 - Libéma Zakelijk, het business-to-business merk van leisure en event concern Libéma, brengt deze week het tweede nummer uit van Buitenkans. In het magazine laat Libema Zakelijk onder andere Albert Verlinde, de producenten van Holiday on Ice en Unicef aan het woord over de mogelijkheden op de locaties van Libéma, waaronder Brabanthallen 's-Hertogenbosch, Safaripark Beekse Bergen en IJsselhallen Zwolle. Buitenkans wordt komende week bij duizenden bedrijven bezorgd.

Met zangeres Do op de cover ziet het tweede nummer van magazine Buitenkans er aantrekkelijk uit. Met het 48 pagina's tellende magazine wil Libéma - exploitant van onder meer Expo Haarlemmermeer en het nieuwe 1931 Congrescentrum Brabanthallen - alle zakelijke mogelijkheden onder de aandacht brengen. Frank Mimpen, Manager Marketing: "We presenteren ons eigenlijk als een supermarkt. Aan de klant de keuze wat hij in zijn denkbeeldige mandje of winkelwagen legt. Dat kan een lucratieve joint promotion met Safaripark Beekse Bergen zijn, maar ook het huren van een ruimte voor een meeting of een loyaliteitsprogramma. Veel bedrijven weten ons al te vinden, maar we willen hen nog meer laten zien dat wij zoveel meer kunnen dan het verhuren van vierkante meters. We denken ook actief mee met de klant. Hun succes is ook onze zorg". In Buitenkans komen uiteenlopende relaties van Libéma Zakelijk aan het woord over de mogelijkheden en hun ervaringen. Zo vertellen de producenten van Holiday On Ice w aarom zij voor Libéma kiezen, maar komt ook het team achter Handwerkbeurzen aan het woord over hoe succesvol beurzen in nichemarkten kunnen zijn. Ook op www.libema.nl/zakelijk worden alle b-to-b mogelijkheden van Libéma gebundeld gepresenteerd.