FloraHolland
FloraHolland brengt nieuwe aanbodscatalogus Bol-op-pot en Amaryllis uit
FLORAHOLLAND (15 september 2010) - Dit jaar is de aanbodscatalogus met
amaryllissen en `bol-op-pot' producten in een gezamenlijke uitvoering
verschenen. De catalogus is speciaal ontwikkeld voor
FloraHolland-kopers en bevat het aanbod amaryllissen, bol-op-pot en
droge bollenaanbod van FloraHolland Connect.
De nieuwe aanbodscatalogus is een ideaal hulpmiddel voor in- en
verkopers die een groot scala aan producten willen en kunnen leveren.
Een voorbeeld hiervan is Waterdrinker, dit bedrijf beleverd afnemers in
verschillende segmenten. Productgroepspecialist Martien Komen
overhandigde vorige week, ook namens collega Kees Beijer, het eerste
exemplaar van de catalogus aan Henk-Jan van den Eijkel van Waterdrinker
Aalsmeer BV. Naast van den Eijkel was ook Raymond Scheepens van MPS bij
de overhandiging aanwezig. Scheepens werkte mee aan de samenstelling
van deze aanbodscatalogus. De catalogus telt meer dan 150 pagina's en
toont het beschikbare aanbod voor het komende seizoen van producten met
en zonder toegevoegde waarde. Uiteraard ontbreekt een productfoto niet,
net als essentiële informatie over belading, leverperiode en de
prijzen. Daarnaast staat de MPS-status van de aanvoerder vermeld. Dit
wordt een steeds belangrijker thema nu duurzaamheid en maatschappelijk
verantwoord ondernemen een grotere rol spelen in de sector.