FloraHolland


FloraHolland brengt nieuwe aanbodscatalogus Bol-op-pot en Amaryllis uit

FLORAHOLLAND (15 september 2010) - Dit jaar is de aanbodscatalogus met amaryllissen en `bol-op-pot' producten in een gezamenlijke uitvoering verschenen. De catalogus is speciaal ontwikkeld voor FloraHolland-kopers en bevat het aanbod amaryllissen, bol-op-pot en droge bollenaanbod van FloraHolland Connect.

De nieuwe aanbodscatalogus is een ideaal hulpmiddel voor in- en verkopers die een groot scala aan producten willen en kunnen leveren. Een voorbeeld hiervan is Waterdrinker, dit bedrijf beleverd afnemers in verschillende segmenten. Productgroepspecialist Martien Komen overhandigde vorige week, ook namens collega Kees Beijer, het eerste exemplaar van de catalogus aan Henk-Jan van den Eijkel van Waterdrinker Aalsmeer BV. Naast van den Eijkel was ook Raymond Scheepens van MPS bij de overhandiging aanwezig. Scheepens werkte mee aan de samenstelling van deze aanbodscatalogus. De catalogus telt meer dan 150 pagina's en toont het beschikbare aanbod voor het komende seizoen van producten met en zonder toegevoegde waarde. Uiteraard ontbreekt een productfoto niet, net als essentiële informatie over belading, leverperiode en de prijzen. Daarnaast staat de MPS-status van de aanvoerder vermeld. Dit wordt een steeds belangrijker thema nu duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen een grotere rol spelen in de sector.