Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

25 jaar Passie voor Klantcontact

"SNT viert haar 25 jarig jubileum"

donderdag 16 september 2010

Zoetermeer, 16 september 2010 - Customer care specialist SNT viert vandaag haar 25e verjaardag. Een bedrijf dat letterlijk al 25 jaar In Contact is met en voor honderden bedrijven en instellingen. In deze jaren heeft SNT een miljard klantcontacten via de telefoon, e-mail en andere communicatiekanalen afgehandeld. De oprichting op 16 september 1985 was tevens het startpunt voor de facilitaire contact center branche. SNT viert dan ook vandaag haar eigen verjaardag en het jubileum van de branche.
Jac Vermeer, algemeen directeur SNT: "Ik ben ontzettend trots op ons bedrijf en deze mijlpaal. Een miljard klantcontacten in 25 jaar betekent dat we alle inwoners van Nederland en België tientallen keren hebben gesproken of gemaild." SNT is met dit jubileum het langst bestaande facilitaire contact center. Naast de customer care activiteiten voor Nederlandse en Belgische A-merken, faciliteert SNT ook al ruim twintig jaar haar contact centers voor charitatieve acties. Bij charitatieve acties blijkt dat het Nederlandse publiek niet alleen behoefte heeft om geld te doneren, maar ook om een persoonlijke, vaak ontroerende, reactie te geven. "Ik deel met de SNT medewerkers een gezamenlijke drijfveer, de Passie voor Klantcontact." Vervolgt Jac Vermeer.

Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.