Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
25 jaar Passie voor Klantcontact
"SNT viert haar 25 jarig jubileum"
donderdag 16 september 2010
Zoetermeer, 16 september 2010 - Customer care specialist SNT viert
vandaag haar 25e verjaardag. Een bedrijf dat letterlijk al 25 jaar In
Contact is met en voor honderden bedrijven en instellingen. In deze
jaren heeft SNT een miljard klantcontacten via de telefoon, e-mail en
andere communicatiekanalen afgehandeld. De oprichting op 16 september
1985 was tevens het startpunt voor de facilitaire contact center
branche. SNT viert dan ook vandaag haar eigen verjaardag en het
jubileum van de branche.
Jac Vermeer, algemeen directeur SNT: "Ik ben ontzettend trots op ons
bedrijf en deze mijlpaal. Een miljard klantcontacten in 25 jaar
betekent dat we alle inwoners van Nederland en België tientallen keren
hebben gesproken of gemaild." SNT is met dit jubileum het langst
bestaande facilitaire contact center. Naast de customer care
activiteiten voor Nederlandse en Belgische A-merken, faciliteert SNT
ook al ruim twintig jaar haar contact centers voor charitatieve acties.
Bij charitatieve acties blijkt dat het Nederlandse publiek niet alleen
behoefte heeft om geld te doneren, maar ook om een persoonlijke, vaak
ontroerende, reactie te geven. "Ik deel met de SNT medewerkers een
gezamenlijke drijfveer, de Passie voor Klantcontact." Vervolgt Jac
Vermeer.
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar
ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse
sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen
van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld
klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.