Hanna Verboom benoemd tot 'spruitjesgeneraal'

16/09/2010 14:32

Aceera BV

Op donderdag 16 september is in Monster het nieuwe spruitjesseizoen officieel geopend door Hanna Verboom. Tevens gaf zij het startschot voor de nieuwe spruitjescampagne 'Green Balls of Fire' met de boodschap: Spruitjes zijn hot!

'Spruitjescoupe'

Tijdens de opening bij Koppert Cress B.V. werden de gasten en pers op spectaculaire wijze overvallen door Hanna Verboom en vier jonge stoere strijders. Zij lieten de aanwezigen op een theatrale manier weten dat Hanna de nieuwe 'spruitjesgeneraal' is en, als leider van het spruitjeslegioen, dit seizoen onder de vlag van Green Balls of Fire voor de spruitjes zal strijden.

Om ook tot het legioen toe te kunnen treden, werd de spruitjeskennis van de gasten eerst kort getest.

En om hun trouw te bekrachtigen, werd er een 'heilig verbond' gesloten door in te stemmen met enkele merkwaardige 'spruitjesgeboden'. Vervolgens werd door Hanna met een sensationele actie het startschot voor zowel de opening van het seizoen als de campagne Green Balls of Fire gegeven.

Na deze openingsact konden de genodigden en pers nog genieten van heerlijke, verrassende spruitjesgerechten bereid door Jurgen van der Steen.

Kortom: het was overduidelijk tijdens de opening dat Green Balls of Fire een campagne met een knipoog is maar wel met een hele serieuze boodschap.

Spruitjes zijn hot!

De opening vormt een belangrijk onderdeel van de campagne Green Balls of Fire.

Kinderen en spruitjes gaan vaak niet samen, daar kwamen ze recentelijk zelfs in landelijk tv nieuws rondom de campagne eerlijk voor uit.

Groene ballen snapten ze nog wel maar dat 'fire' ging er niet zo in. Mede dankzij deze kinderen werd dat door Hanna Verboom nog eens duidelijk uitgelegd:

"Ten eerste: Nederlandse spruitjes zijn weer 'hot' in het algemeen want ze zijn lekker, gezond en je kunt er zoveel meer mee dan alleen in water koken. Bovendien wordt je er sterk van.

Ten tweede: de campagne zal het vuur bij de consument verder aanwakkeren om met enthousiasme, passie en lef met spruitjes aan de slag te gaan. Durf jij spruitjes anders te eten?

Ten derde: spruitjes zijn ook 'hot' vanwege het Nederlandse oogstseizoen. Dit duurt van september tot en met maart."

Green Balls of Fire is de promotiecampagne voor Nederlandse spruitjes uitgewerkt door Aceera in opdracht van LTO Vollegrondsgroente.net. De campagne is gericht op een jong publiek om dit lekkere, gezonde product onder de aandacht te brengen.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

Foto Marieta Vlemmix fotografie

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.spruitjesjanatuurlijk.nl