Ingezonden persbericht



---


PERSBERICHT

Horst, 17 augustus 2010

JONGE SPRUIT VRAAGT OM NIEUWE CAMPAGNE

Spruitjes worden sinds kort weer vers geoogst van eigen bodem! En net als bij mensen verdienen 'jonge spruiten' extra aandacht.

Dit seizoen, dat tot en met maart 2011 loopt, wordt die extra aandacht door middel van een gloednieuwe spuitjescampagne gerealiseerd. Onder de naam Green Balls of Fire zal de campagne tijdens de officiële opening van het spruitjesseizoen 16 september a.s. op een spectaculaire manier van start gaan. Noteer deze datum alvast in uw agenda, meer informatie volgt spoedig.

Green Balls of Fire is een promotiecampagne voor Nederlandse spruitjes van Aceera in opdracht van LTO Vollegrondsgroente.net. De campagne is gericht op een jong publiek om dit lekkere, gezonde product onder de aandacht te brengen, want spruitjes zijn hot! Het vuur in de consument wordt verder aangewakkerd om met enthousiasme, passie en lef met spruitjes aan de slag te gaan. De veelzijdigheid van dit product is bij velen nog onbekend.maar daar komt verandering in met Green Balls of Fire!

Wij zullen u spoedig verder informeren over de officiële opening van het spruitjesseizoen.

** Einde bericht **