Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Customer Media in de Praktijk deel 3 verschenen

Het derde boek over relatiemedia van de hand van Sak van den Boom, prof. dr. Edith Smit en dr. Suzanne de Bakker gaat over de harde bewijzen van customer media.

Steeds meer bedrijven kiezen voor een relatiemedium, gedrukt of digitaal, om klanten te informeren en te binden. En vrijwel alle relatiemedia worden onderzocht op hun effectiviteit. Smit ontwikkelde een Binding-schaal die door veel studenten aan de UvA wordt gehanteerd om onderzoek te doen naar de effecten van customer media. Onderzoeksbureau MediaTest ontwierp een effectmonitor die gebruikt wordt door veel grote merken om de werking van hun relatiemedia te toetsen.

De resultaten van veel wetenschappelijk onderzoek met samenvattingen van effectonderzoek van de belangrijkste customer media zijn overzichtelijk samengevat in dit handzame, driehonderd pagina tellende boek dat op 20 september 2010 verschijnt.

Het boek wordt maandag 20 september ten doop gehouden tijdens het seminar Het Bewijs dat plaatsvindt in het Teylersmuseum te Haarlem waar deskundigen uit binnen- en buitenland hun licht laten schijnen over het fenomeen customer media. Steeds meer bedrijven gebruiken redactionele content om hun klanten te vinden en te binden. Hoe authentieker en informatiever deze content hoe beter deze wordt gewaardeerd.

Het derde boek over customer media draagt de titel "NACHTMERRIE OF DROOM, de R.O.I. van Customer Media" en wordt uitgegeven door de CustomerMediaCouncil in Heemstede. Het boek kost 23,50 (incl. BTW) en kan worden besteld via de website: www.customermedia.nl of door een mail te sturen naar info@customermediacouncil.nl



Ingezonden persbericht