ANWB en AutoTrack.nl bundelen krachten

22/09/2010 12:00

IvRM Communicatie BV

Diemen, 22 september 2010 - ANWB en AutoTrack.nl gaan samenwerken om het online auto-aanbod te verbeteren. De twee organisaties gaan elkaars informatie op het gebied van de koop en de verkoop van auto's aanvullen. De ANWB krijgt toegang tot het bestand van occasions, dat AutoTrack.nl aanbiedt. AutoTrack.nl op zijn beurt wordt aangevuld met auto-informatie van de ANWB.

De ANWB kiest exclusief voor een brede en intensieve samenwerking met AutoTrack.nl, omdat deze als enige autosite zich actief bezig houdt met een betrouwbaarheids- en kwaliteitsbeleid. AutoTrack.nl controleert, corrigeert en verrijkt occasionadvertenties voorafgaand aan publicatie. Dit sluit naadloos aan bij de strategie en filosofie van de ANWB, die zo haar leden een betrouwbaar aanbod bieden. Door de samenwerking kan AutoTrack.nl haar bezoekers nog meer relevante informatie geven. Zo zal AutoTrack.nl haar aanbod verrijken met gegevens die van belang zijn voor de aankoop van een auto. Daarbij gaat het om autotesten en om ervaringen die de ANWB met de auto heeft en ook de kosten in gebruik. Beide partijen behartigen met deze samenwerking de belangen van de consument die met een gerust en zorgeloos gevoel een gebruikte auto wil kunnen aanschaffen.

Over AutoTrack.nl

AutoTrack.nl is hét online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto's. AutoTrack.nl fungeert als compleet, betrouwbaar en gebruiksvriendelijke site voor consumenten bij het kopen van een auto. De site biedt transparantie en vergelijkbaarheid van het complete actuele aanbod.

Over de ANWB

De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB is een vereniging die met een unieke mix van beïnvloedende en dienstverlenende activiteiten de belangen van haar leden behartigt op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd.






Noot voor de redactie:


Noot voor de redactie,