FloraHolland


FloraHolland leert kwekers meer rendement uit eigen website te halen

FLORAHOLLAND (23 september 2010) - U twijfelt wel eens of uw website vindbaar is en of klanten uw e-mailaanbiedingen lezen. Of vraagt u zich als kweker weleens af hoe u meer rendement haalt uit uw online activiteiten? Op donderdag 7 oktober vindt de cursus Digitaal Communiceren plaats in Bleiswijk. Het FloraHolland College kan u, door middel van deze cursus, helpen met het behalen van meer rendement uit uw digitale communicatiemiddelen.

Niet alle kwekers weten welke informatie het beste opgenomen kan worden in een e-mailaanbieding of hoe de website het beste tot zijn recht komt. Vaak kan een aanbieding of presentatie op internet met wat kleine aanpassingen net het verschil maken. Tijdens de training Digitaal Communiceren, leert de deelnemer in een halve dag hoe hij of zij de eigen website en e-mail kan optimaliseren. De cursisten komen meer te weten over kijk-, lees-, klik- en koopgedrag. Daarnaast ontvangen ze na afloop van de cursus het boek Marketing.com. Dit boek is geschreven door cursusleider Wim van de Mark, specialist op het gebied van verkoop en online marketing.

Interesse?
Bent u enthousiast geworden en wilt u weten hoe u meer rendement haalt uit uw website en online aanbiedingen? Er is slechts plaats voor 12 kwekers dus meldt u nu direct aan door het aanmeldingsformulier op www.floraholland.com (home>FloraHolland College) in te vullen. U heeft geen technische kennis nodig om de training te volgen.