Gemeente Helmond


Klant Contact Centrum wint goud!

De telefooncentrale van de gemeente Helmond heeft de gouden Antwoord© Award gewonnen.

Het zogeheten Klant Contact Centrum van de gemeente is daarmee de beste van zeventig gemeenten die volgens Gemeente heeft Antwoord© werken. Het Klant Contact Centrum krijgen mensen aan de lijn als zij bellen met de gemeente Helmond via het nummer 14 0492.

Uitreiking

De gouden Antwoord© Award werd op woensdag 6 oktober in Rotterdam in ontvangst genomen door wethouder Jan van den Heuvel (dienstverlening Stadswinkel) en enkele medewerksters van het Klant Contact Centrum.

Oordeel van de jury

De medewerkers van het Klant Contact Centrum van de gemeente Helmond hebben deze gouden oorkonde ontvangen voor hun doorzettingsvermogen, enthousiasme en klantgerichtheid, aldus de jury van de Antwoord© Awards 2010. Volgens de jury gaf vooral de goede samenwerking binnen het Klant Contact Centrum en met de andere afdelingen binnen de gemeente Helmond én de goede beoordeling door de burger de doorslag.

De medewerksters van het Klant Contact Centrum met de oorkonde van de gouden award. Op de achterste rij wethouder Jan van den Heuvel.

Positief beoordeeld door burgers

De telefonische dienstverlening van de gemeente Helmond wordt positief beoordeeld door de inwoners van de stad. Dit blijkt uit een klanttevredenheidsonderzoek dat in januari van dit jaar is gehouden. Hierin krijgt het Klant Contact Centrum gemiddeld een 8,1. De medewerkers worden met een 8,3 zelfs nog beter beoordeeld.
* Lees meer over de gouden Antwoord© Award