Gemeente Helmond
Klant Contact Centrum wint goud!
De telefooncentrale van de gemeente Helmond heeft de gouden Antwoord©
Award gewonnen.
Het zogeheten Klant Contact Centrum van de gemeente is daarmee de beste
van zeventig gemeenten die volgens Gemeente heeft Antwoord© werken. Het
Klant Contact Centrum krijgen mensen aan de lijn als zij bellen met de
gemeente Helmond via het nummer 14 0492.
Uitreiking
De gouden Antwoord© Award werd op woensdag 6 oktober in Rotterdam in
ontvangst genomen door wethouder Jan van den Heuvel (dienstverlening
Stadswinkel) en enkele medewerksters van het Klant Contact Centrum.
Oordeel van de jury
De medewerkers van het Klant Contact Centrum van de gemeente Helmond
hebben deze gouden oorkonde ontvangen voor hun doorzettingsvermogen,
enthousiasme en klantgerichtheid, aldus de jury van de Antwoord© Awards
2010. Volgens de jury gaf vooral de goede samenwerking binnen het Klant
Contact Centrum en met de andere afdelingen binnen de gemeente Helmond
én de goede beoordeling door de burger de doorslag.
De medewerksters van het Klant Contact Centrum met de oorkonde van de
gouden award. Op de achterste rij wethouder Jan van den Heuvel.
Positief beoordeeld door burgers
De telefonische dienstverlening van de gemeente Helmond wordt positief
beoordeeld door de inwoners van de stad. Dit blijkt uit een
klanttevredenheidsonderzoek dat in januari van dit jaar is gehouden.
Hierin krijgt het Klant Contact Centrum gemiddeld een 8,1. De
medewerkers worden met een 8,3 zelfs nog beter beoordeeld.
* Lees meer over de gouden Antwoord© Award