Nieuw in dienst bij Livecom: Guido Jongen


AMSTERDAM, 20101007 -- Livecom, specialist in klantcontactsoftware en online conversieoplossingen, heeft er een accountmanager bij: per 1 oktober is Guido Jongen aangesteld om nieuwe business te genereren, vooral binnen de contactcenterbranche.

Guido Jongen (34) was ruim 3 jaar business consultant bij SNT, het landelijk opererende contactcenter. Daarvoor werkte hij 9 jaar lang bij Getronics, onder meer als sales executive. `Ik verdiepte me bij SNT steeds meer in de systemen die callcentermedewerkers gebruiken. Dat ging me dermate interesseren, dat ik besloot er mijn core business van te maken.'

CEO Floris van der Veen is enthousiast over de nieuwe teamgenoot. `Livecom richt zich vooral op direct sellers, terwijl onze 6G-suite ook contactcenters een stuk productiever maakt. Guido's ervaring binnen die branche zal Livecom en onze klanten zeker ten goede komen.'

Over Livecom
Het Amsterdamse internetbedrijf Livecom, opgericht in 2003, is marktleider in de Benelux op het gebied van (klant)contactsoftware en online conversieoplossingen. De producten van Livecom stellen organisaties als Aegon, CZ, Philips en Ziggo in staat hun klanten efficiënter te helpen en hun kosten te besparen. Op www.livecom.net vindt u meer informatie.