FloraHolland


Marktplaats-event 'Verrassend Bleiswijk!' dit jaar op 12 en 13 oktober

TV-presentator Jurgen Smit geeft startsein ketenproject `Omarm de bloemist'

FloraHolland Bleiswijk, 13 september 2010 (persbericht) - Op dinsdag 12 en woensdag 13 oktober vindt op het terrein van FloraHolland Bleiswijk het Marktplaats-event Bleiswijk plaats. Het event wordt beide dagen gehouden van 17:00 tot 22:00 uur bij groothandelscentrum Terra. Tijdens het event vindt onder meer de kick-off plaats van het project `Omarm de bloemist'. Niemand minder dan Jurgen Smit (eerder televisiepresentator van `Tuinieren met kijkers') presenteert de inhoud van dit ketenbrede project. Via `Omarm de bloemist' wordt de consument geattendeerd op de meerwaarde van bloemisten. Dat gebeurt onder meer met productcampagnes rondom bloemen en planten in 2011. Bovendien wordt ondersteuning aan bloemisten geboden bij het profileren van de eigen winkel. De campagnes moeten de consument stimuleren meer bloemen te kopen. Niet alleen bloemisten, maar ook kwekers en groothandelaren kunnen hier dus hun voordeel mee doen. Tijdens het evenement worden de plannen voor de komende periode gepresenteerd.

Gevarieerd programma
Bezoekers vinden tijdens het vierde Marktplaats-event in Bleiswijk een gevarieerd programma. Het thema is `Verrassend Bleiswijk' en de focus ligt ditmaal op innovaties. FloraHolland, de Vereniging Bloemist-Winkeliers (VBW) en groothandelscentrum Terra Bleiswijk, de organisaties die het programma op 12 en 13 oktober invullen, willen bezoekers tijdens het komende event adviezen en tips bieden om zich te onderscheiden. Zo wordt er vanuit FloraHolland een inspirerende FloraHolland Business Class `Be different!' gegeven. Ook kunnen bezoekers informatie inwinnen bij branchegerelateerde bedrijven die zich presenteren op het event, waaronder Fair Flowers, Fair Plants. Daarnaast hebben bezoekers de mogelijkheid om mee te doen aan de drukknopwedstrijd op de nieuwe moderne projectieklokken van FloraHolland Bleiswijk. (Nieuwe) diensten worden eveneens gepresenteerd, waaronder het in de distributie toegepaste Voice van FloraHolland.