Olieramp BP op programma 'Praktijkcongres Succesvol Persbeleid'

08/10/2010 13:14

Corner-Stone Marketing & Sales Programmes BV

De case waarmee het 16e Praktijkcongres Succesvol Persbeleid van dinsdag 12 oktober wordt afgesloten, is bekend: BP. Hoe hebben zij hun pers- en social mediabeleid aangepakt naar aanleiding van het olielek? En wat hebben ze vanuit de social media over zich heen gekregen?

Deze vragen staan centraal in de laatste case van het programma.

De case van BP sluit naadloos aan bij het congresthema van dit jaar: 'Reputatie, pers en social media'. Paul Witteman is wederom dagvoorzitter. Andere cases die op het programma staan zijn:


- De social media- en persstrategie van de KLM rond de problemen met de aswolk.


- De lessen in social media crisiscommunicatie van Nestlé na de aanval van Greenpeace op het merk KitKat


- De rol die social media hebben gespeeld bij de Tweede Kamerverkiezingen 2010.

Frits Wester en kopstukken van de VVD, CDA en PvdA blikken terug.





http://www.corner-stone.nl