TenneT


Klanttevredenheidsonderzoek 2011

12-10-2010 Wij hechten grote waarde aan de verbetering van onze dienstverlening en zijn daarbij benieuwd naar uw mening. Jaarlijks voert TenneT in de maand oktober een klanttevredenheidsonderzoek uit. Wij hopen ook dit jaar weer dat we op uw medewerking mogen rekenen. Uw bijdrage aan het onderzoek is voor TenneT een stimulans om aan de kwaliteit van onze dienstverlening te blijven werken.

De resultaten van het onderzoek van vorig jaar leerden ons dat het vakmanschap van TenneT hoog in het vaandel staat, maar dat vooral de contracten en de facturatie verbeterpunten zijn. Deze signalen hebben we opgepakt en zoals u weet heeft dit er onder meer toe geleid dat we nieuwe modellen voor onze aansluit- en transportovereenkomst hebben ontwikkeld.

Daarnaast heeft de aftrap voor het aanpassen van de inhoud en de lay-out van onze factuur inmiddels plaatsgevonden. Door het detailniveau van onze factuur te verbeteren en te vergroten krijgt u beter inzicht in de door ons verrichte aansluit- en transportdiensten.

Op basis van uw feedback krijgen wij dus meer inzicht in uw specifieke wensen en kunnen wij blijven werken aan de verbetering van de klanttevredenheid. Uiteraard informeren wij u, net als in het afgelopen jaar, met regelmaat over het resultaat van het onderzoek en de voortgang van de uitvoering ervan. Wij vertrouwen op uw medewerking. Alvast bedankt!