TenneT
Klanttevredenheidsonderzoek 2011
12-10-2010 Wij hechten grote waarde aan de verbetering van onze
dienstverlening en zijn daarbij benieuwd naar uw mening. Jaarlijks
voert TenneT in de maand oktober een klanttevredenheidsonderzoek uit.
Wij hopen ook dit jaar weer dat we op uw medewerking mogen rekenen. Uw
bijdrage aan het onderzoek is voor TenneT een stimulans om aan de
kwaliteit van onze dienstverlening te blijven werken.
De resultaten van het onderzoek van vorig jaar leerden ons dat het
vakmanschap van TenneT hoog in het vaandel staat, maar dat vooral de
contracten en de facturatie verbeterpunten zijn. Deze signalen hebben
we opgepakt en zoals u weet heeft dit er onder meer toe geleid dat we
nieuwe modellen voor onze aansluit- en transportovereenkomst hebben
ontwikkeld.
Daarnaast heeft de aftrap voor het aanpassen van de inhoud en de
lay-out van onze factuur inmiddels plaatsgevonden. Door het
detailniveau van onze factuur te verbeteren en te vergroten krijgt u
beter inzicht in de door ons verrichte aansluit- en transportdiensten.
Op basis van uw feedback krijgen wij dus meer inzicht in uw specifieke
wensen en kunnen wij blijven werken aan de verbetering van de
klanttevredenheid. Uiteraard informeren wij u, net als in het afgelopen
jaar, met regelmaat over het resultaat van het onderzoek en de
voortgang van de uitvoering ervan. Wij vertrouwen op uw medewerking.
Alvast bedankt!