Lexa.nl is op zoek naar het leukste datingverhaal van Nederland

13/10/2010 13:50

Lexa.nl

Datingsite Lexa.nl gaat de komende weken op zoek naar het leukste datingverhaal van Nederland. Lexa.nl verwacht eind oktober haar 10.000ste succesverhaal van 2010 te bereiken. Een mooie aanleiding om het leukste verhaal te belonen. Een deskundige jury onder leiding van schrijfster Susan Smit kiest het winnende verhaal. Een verzameling van de leukste verhalen verschijnt uiteindelijk in boekvorm.

Stefan van den Berg, managing director Lexa.nl: 'Uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat onze site 234 succesverhalen per week oplevert en eind oktober verwachten we ons 10.000ste succesverhaal van dit jaar. Dat zijn cijfers waar we erg trots op zijn. Het is voor ons tevens het bewijs dat Lexa.nl ook echt werkt.'

Leukste datingverhalen online insturen

Op leukstedatingverhaal.lexa.nl kan iedereen zijn of haar leukste datingverhaal kwijt. Van verhalen over een romantische en originele eerste date tot aan een huwelijksaanzoek. De jury bestaat uit schrijfster Susan Smit, datingdeskundige Rhijja Jansen en Stefan van den Berg van Lexa.nl. Susan kan met haar ervaring als schrijfster beoordelen waar een goed verhaal aan moet voldoen en of het interessant is voor in een boek. De winnaar wint een unieke prijs voor twee personen: een 5-stedentrip naar de vijf meest romantische steden van Europa.

Online dating bracht buren samen

Inspirerende voorbeelden van datingverhalen zijn er genoeg. Bijvoorbeeld het verhaal van twee mensen die elkaar voor het eerst online ontmoetten en als buren al jaren naast elkaar bleken te wonen. En het verhaal waarbij een restaurant tot maar liefst 04.00 uur in de ochtend open bleef, om twee geliefden genoeg tijd te gunnen elkaar beter te leren kennen. Of het verhaal van twee jonge mensen die een woonafstand van ruim 200 kilometer voor lief namen en er twee uur reistijd voor over hadden om elkaar wekelijks te zien. Tenslotte het verhaal van twee exen. Na een scheiding kwamen ze elkaar weer na jaren online tegen en raakten ze opnieuw verliefd.

Begin november zal Susan Smit samen met haar medejuryleden bekend maken welk datingverhaal de titel 'Leukste Datingverhaal 2010' verdient.

Einde Persbericht

About Meetic: "Meetic manages two dating and matchmaking services, mainly around the Meetic and Meetic Affinity, Lexa.nl and Lexamore.nl, brands and markets two highly complementary economic modes on the dating market, one based on internet use, the other on mobile phones. By acquiring the European activities of world leader Match.com in June 2009, Meetic has strengthened its first place on the continent. The group is currently established in 16 European countries and is available in 13 languages. From inception, the group has pursued a clear leadership strategy focusing on quality, innovative marketing and perfect technological expertise. Meetic works hard to optimise service quality and to satisfy every possible expectation of its European subscribers. In 2009, Meetic posted sales of 157.9 million and an EBITDA margin of 23,7procent."

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://leukstedatingverhaal.lexa.nl