Ingezonden persbericht


Persbericht

Teller deelnemers PRESSzone'10 gestegen tot 18 exposanten Noviteiten en paneldiscussie tijdens dé gadget- en technologiebeurs

Leiden/Wageningen, 28 september 2010 - Pride PR en Whizpr kondigen vandaag de eerste deelnemers aan voor PRESSzone'10. Sinds de aankondiging van een nieuwe editie van PRESSzone begin deze maand is de teller gestegen naar achttien exposanten voor de consumenten elektronica (CE) markt. Een handvol vooraanstaande spelers uit de IT heeft zich daarnaast ingeschreven voor deelname aan de paneldiscussie rondom Het Nieuwe Werken en Consumerization of IT. PRESSzone'10 vindt dit jaar op donderdag 14 oktober plaats in Club Panama te Amsterdam.

PRESSzone'10 heeft als doel de pers in één dag te informeren over de laatste ontwikkelingen op het gebied van gadgets, technologie, IT-toepassingen en -diensten. Op informele wijze kunnen uitgevers, journalisten, redacteuren en bloggers nader kennis maken met de nieuwste navigatiesystemen, notebooks, gadgets, games en andere IT-producten. Daarnaast zullen enkele IT-bedrijven tijdens een paneldiscussie hun visie geven op Het Nieuwe Werken in combinatie met Consumerization of IT.

Exposanten CE-markt
De volgende achttien bedrijven staan dit jaar sowieso op PRESSzone'10:
· Altec Lansing: ontwerpt, produceert en levert een breed assortiment audiosystemen, zoals iPod/iPhone docks, een lijn in-ear hoofdtelefoons en de compacte, draagbare speakers Orbit.
· Asus: aanbieder van 3C-oplossingen (Computers, Communicatie & Consumentenelektronica).
· Battrex: een Nederlandse importeur van de merken Jabra, Parrot, iGO , Krusell ,Case-Mate en Blackberry accessoires. De drie hoofdgroepen: mediadragers, telecomproducten en batterijen, accu´s en toebehoren.
· Cisco: levert netwerkoplossingen die de manier veranderen waarop mensen met elkaar verbonden zijn, communiceren en samenwerken.
· Corel: is één van 's werelds belangrijkste softwarebedrijven en heeft een reputatie opgebouwd als leverancier van vernieuwende en betrouwbare producten. Culios: helpt consumenten bij het kiezen, kopen en koken van eten. De gedragingen van de community verschaft Culios consumenteninformatie die bruikbaar zijn voor producenten van levensmiddelen.
· FlirtiZOO: combineert reallife flirten met online boodschappen uitwisselen.
· Games Factory Online: is een jong, sterk groeiend bedrijf dat Entertainment en Serious games produceert en publiceert voor consoles, PC en mobiel.
· Jabra: wereldwijd marktleider op het gebied van innovatieve audio end-point oplossingen
· MIO: GPS-producten voor uw auto, mobiele telefoon en PDA van één van de meest toonaangevende producenten van GPS-toestellen.
· NETGEAR: ontwerpt innovatieve en technologische oplossingen op het gebied van netwerken, storage, en beveiliging.
· Packard Bell: bracht als pionier het gebruik van de pc naar de woning en veranderde een apparaat dat vroeger alleen op kantoor werd gebruikt, in een vriendelijk en onmisbaar attribuut van een modern huishouden.
· PayPal: voor de consument & internet en daardoor 's werelds meest gebruikte online betaalmethode: snel & veilig online betalen.
· SpicyLemon: is beveiligingsspecialist van een nieuwe generatie virusbeveiliging en spamfilters.
· SupportmyPC: biedt PC support voor alle software en hardware vragen, ongeacht het systeem en garandeert 24/7 PC-support binnen 15 minuten.
· Thuisbezorgd.nl: verwerkt de bestellingen van ongeveer 2.500 bezorgrestaurants in Nederland en via Takeaway.com voor vele duizenden in het buitenland met meer dan een half miljoen unieke bezoekers.
· Trend Micro: wereldwijd marktleider op het gebied van internetcontentbeveiliging en beveiligt de uitwisseling van digitale informatie van bedrijven en consumenten.
· Vogel's: expert en Europees marktleider in steunsystemen en -meubilair voor audio- en videoapparatuur.

Perswoordvoerders, product managers en (marketing) directeuren van de exposanten zijn aanwezig voor demonstraties en (video)interviews. Zo kan redactionele informatie snel en simpel worden verkregen in deze one-stop-shop. Bedrijven komen op hun beurt in contact met een groot aantal relevante journalisten en bloggers en krijgen de mogelijkheid om hun producten uitgebreid te tonen.

Paneldiscussie "Het Nieuwe Werken"
Tijdens PRESSzone'10 komen onze IT-klanten, waaronder Brocade, Check Point, NETGEAR, Jabra en Unisys, aan het woord tijdens een parallelsessie. Elke deelnemer krijgt 5 minuten de tijd om zichzelf te presenteren, waarna ze tijdens een paneldiscussie op verschillende statements rondom het Nieuwe Werken en Consumerization of IT zullen reageren. Het publiek zal actief bij de discussie worden betrokken. Na afloop is er de mogelijkheid voor interviews.

Bezoekersinformatie
Het hippe Amsterdamse restaurant Panama vormt dit jaar het decor voor PRESSzone'10. De locatie is goed bereikbaar, zowel per auto als met het openbaar vervoer.

PRESSzone'10 is alleen toegankelijk voor media. De beurs is, na aanmelding, gratis te bezoeken en opent haar deuren op donderdag 14 oktober om 12.00 uur. Geïnteresseerden kunnen binnenlopen tot 17.00 uur. De parallelsessie bestaat uit een vast programma en begint om 13.00 uur tot 14u30 uur. Bezoekers die rond het middaguur komen, zijn welkom voor de lunch en ook aan de afsluitende borrel is gedacht.

Voor meer informatie bezoek onze website, ook voor inschrijving (redacteuren, journalisten en bloggers).

###

Voor meer informatie (