Persbericht

Adobe stimuleert mobiel adverteren dankzij nieuwe formats Samenwerking Adobe met marketingbedrijven biedt merken en bureaus meer creatieve controle en mogelijkheden bij interactieve campagnes

Amsterdam, 26 oktober 2010 ­ Adobe Systems Incorporated (Nasdaq: ADBE) werkt samen met zes belangrijke multimediabedrijven in het ontwerpen van twee nieuwe fullscreen advertentieformats voor smartphones die Adobe® Flash® Player 10.1-software en/of HTML5 ondersteunen. Mobiel adverteren wordt een steeds belangrijker medium om de naamsbekendheid te verhogen en verkoop te stimuleren. Dankzij deze nieuwe formats hebben bureaus meer controle over het creatieve ontwerp en het ontwikkelproces. Bovendien bieden ze technische mogelijkheden voor een consistente en interactieve gebruikerservaring.

Het Engelstalige persbericht is hier te vinden.

Over Adobe Systems Incorporated
Adobe verandert de wereld door het leveren van digitale ervaringen. Voor meer informatie bezoek adobe.nl

Een PDF van dit persbericht vindt u hier: http://press#adobe#com/cgi-bin/pr#cgi?show=content;rel_id=896

Voor verdere informatie kunt u kijken op: http://bit.ly/94Hvyw

Altijd als eerste de laatste persberichten van Adobe Systems Benelux via deze RSS-feed: feed://www.lewiswire.com/nl/rss.php?client=385

Kijk ook op de Adobe-Twitter: http://www.twitter.com/adobesystemsnl

###

© 2010 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe, the Adobe logo, AIR, Flash, Flash Builder, Flash Catalyst and Flex are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks including Windows, and Linux are trademarks or registered trademarks of Microsoft or Linus Torvalds in the U.S. and other countries.