Ingezonden persbericht


*PERSBERICHT*

Amsterdam, 26 oktober 2010

Kennis en ervaring over Het Nieuwe Werken en Web 2.0 vindbaar gemaakt

AMSTERDAM - Zestig vooraanstaande sprekers op het gebied van het Nieuwe Werken en Web 2.0 delen tot en met 30 oktober hun kennis met het grote publiek. Dit doen zij tijdens de online conferentie, CreateMoreImpact. 60 sprekers, zetten hun boodschap in 60 seconden video uiteen. Tijdens CreateMoreImpact staat iedere dag een ander thema centraal.

Zo spreekt Erwin Blom, mede-eigenaar van The Crowds, dat is gespecialiseerd in nieuwe media, en schrijver van het Handboek Communities, over quote/leuk weetje klantparticipatie. Sanne Roemen, veelgevraagd schrijver & spreker, deelt haar ervaringen als kennisdeler-pur-sang. Huub van Zwieten, bekend als de droombaangoeroe, deelt zijn kijk op de wereld als het gaat over open innovatie. quote

Het Nieuwe Werken en Web 2.0 zijn hip en happening. Maar er is veel meer to-it dan alleen thuis- of anderszins op afstand werken. Met CreateMoreImpact worden de spotlights niet alleen op slimmer werken gericht, maar ook op kennis delen, klantparticipatie, open innovatie, creativiteit en leiderschap.

CreateMoreImpact maakt de mensen, hun kennis en ervaringen zichtbaar en vindbaar. "Er wordt al veel gedeeld op het web, maar lang niet alles is makkelijk vindbaar", zegt initiatiefnemer Abdul Advany. "Om erachter te komen wie in jouw branche al ervaring heeft opgedaan met het Nieuwe Werken of Web 2.0, ben je vaak uren aan het zoeken. Precies dat is wat we met CreateMoreImpact anders doen. Overigens zonder de bestaande en zeer inspirerende blogs buiten spel te willen zetten. Resultaat van CreateMoreImpact is een bundeling van alle 60seconds tot een uur durende SocialShowCase Booster. Hiermee kan iedereen die dat wil zichzelf supersnel inwerken in de thematiek van het Nieuwe Werken en Web 2.0."

Mensen die zelf ervaringen hebben die het delen waard zijn, kunnen naar socialshowcase.nl. Daar wordt gebouwd aan de grootste verzameling showcases over Het Nieuwe Werken en Web 2.0. Door een eigen videoboodschap in te sturen kan het vliegwiel van de SocialShowCase gaan draaien en wordt kennis en ervaring over het Nieuwe Werken en Web 2.0 supersnel vindbaar gemaakt. Abdul: "Wij staan te springen om de showcase te gaan vullen!"

CreateMoreImpact van 25 oktober tot en met 30 oktober. Tijdens de week van het Nieuwe Werken

26 oktober - Kennis delen

27 oktober - Klantparticipatie

28 oktober - Open Innovatie

29 oktober - Creativiteit

30 oktober - Leiderschap

*EINDE PERSBERICHT*

*