Getavoice brengt beleving evenementen in beeld


GRONINGEN, 20101028 -- Interactief en realtime laten zien hoe men een evenement, merk of product beleeft, dat kan nu met Getavoice, een product van het Groningse bedrijf Getlogic. Door het bundelen van o.a. Twitter, Facebook en Hyves, maar ook foto- en videostreams op één scherm biedt het een actuele indruk van een evenement, op elke gewenste locatie. Met Getavoice wordt alle door gebruikers gegenereerde inhoud rondom naam, merk, evenement of locatie bijeen gebracht.

`Uit onderzoek is gebleken dat je doelgroep bepaalt wat je imago is. Met Getavoice wordt de beleving van je doelgroep gevisualiseerd, kun je de relevantie inschatten en besluiten al dan niet hierop te acteren', aldus Geert Smit, accountmanager Getlogic. `Ook Gartner voorspelt dat social feedback niet meer weg te denken is en verwacht dat over 5 jaar social technology volledig is geïntegreerd'.

Geïnteresseerden vinden op de site www.getavoice.nl meer informatie en het product is online te bestellen. Getlogic ontwikkelde onlangs voor de Rijksuniversiteit Groningen een variant van Getavoice, de RUGshout die op de internationale open dag op 5 november wordt gelanceerd.