Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Wassenaar, 4 november 2010

Nieuwe website Duinrell, Wassenaar geopend
door Kees van Wijk, algemeen directeur VVV Nederland en Gert-Jan Munneke, CEO Traffic4u
______________________________________________

In aanwezigheid van de directie openden de heren Kees van Wijk en Gert-Jan Munneke met het aansnijden van een taart met de afbeelding van de nieuwe homepage vandaag symbolisch de nieuwe site van Duinrell.

Op grond van een onderzoek onder de bezoekers en gebruikers van de website van Duinrell is in de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe, gebruikersvriendelijke site. De afdeling 'Online Marketing & Communicatie' van Duinrell bouwde de website met de jonge ondernemers van reclame- en internetbureau 'Multiminded' uit Sneek en werkte daarbij nauw samen met 'Traffic4u', een marktleider op het gebied van resultaat gericht online marketing, uit Groningen.

Nieuwe website
Vanaf vandaag biedt de nieuwe site vele verbeteringen en gemakken. De bezoekers krijgen met de nieuwe opbouw van de website snel inzicht in het brede aanbod van Duinrell. (Attractiepark, Tikibad, Duingalows, Camping, Groepen en bedrijven) Men heeft gemakkelijk toegang om transacties uit te voeren, waaronder het verrichten van boekingen en/of bestellen van entreekaarten. Met de nieuwe 'Zoek & Boek' functie voor de Duingalows kan iedereen snel en eenvoudig prijsgegevens en beschikbaarheid opvragen en reserveren. Bovendien kunnen de types Duingalows en campingplaatsen eenvoudig met elkaar worden vergeleken. Op de site zijn de attracties van het attractiepark en het Tikibad te zien en te beoordelen. Er is zelfs een mogelijkheid om 'YouTube' ervaringsfilmpjes te plaatsen. Ten slotte is een nieuw schoolreisreserveringssysteem volledig in de site geïntegreerd. De site is in het Nederlands, Duits en Engels.

Opening site door Kees van Wijk, algemeen directeur VVV Nederland Voor de opening werd juist voor Kees van Wijk gekozen, omdat VVV Nederland met 88 VVV formulenemers en 11 Regionale Bureaus voor Toerisme met ruim 429 vestigingen het internet en andere digitale informatiedragers al geruime tijd heeft ontsloten. Begin volgend jaar start er zelfs een virtuele VVV service.

Bij het aansnijden van de taart met de afbeelding van de nieuwe homepage van www.duinrell.nl werd Kees van Wijk algemeen directeur VVV Nederland geassisteerd door Gert-Jan Munneke CEO van het internationale online marketingbureau Traffic4u.



Ingezonden persbericht