Ingezonden persbericht


Beef&Steak lanceert beeftweet

Via twitter zien wat je koopt

Ter Aar, 4 november 2010 ­ Food via internet kent voor consumenten één nadeel; je ziet niet precies wat je koopt. Wel de algemene productfoto bij de omschrijving maar niet het stuk dat de slager voor je aansnijdt. Daar heeft Beef&Steak een oplossing voor bedacht: de beeftweet. De beeftweet is een berichtje met foto rechtstreeks uit de productieruimte van Beef&Steak. Mooie stukken die net binnenkomen worden op de foto gezet en getweet met een omschrijving. Klanten kunnen direct via Twitter dat stuk, of porties ervan, reserveren. Via de website kan het gereserveerde vlees worden afgerekend. ' We willen graag laten zien wat we verkopen', legt Matthijs van der Pijl uit. 'We hebben geen winkel dus we zochten een manier om een virtuele toonbank te realiseren met daarin daadwerkelijk de stukken vlees die je koopt. Met beeftweet hebben we dat nu opgelost.'