Travel Unie International Nederland N.V.
Holland international verlengt ââ¦& the cityâ campagne
Rijswijk â Holland International heeft besloten haar ââ¦& the Cityâ
campagne een week te verlengen tot 15 november. Aan deze campagne is
een reisagentenâ en consumentenactie verbonden. Reisagenten en
consumenten die voor 15 november een City-Trip boeken naar een van de
ââ¦& the Cityâ bestemmingen (met een vertrekdatum tot uiterlijk 31
maart 2011) maken kans op designer shoes naar keuze.
De campagne is geheel in de geest van Carrie Bradshaw, de hoofdpersoon
uit âSex and the Cityâ. Klanten die voor 15 november een ââ¦& the Cityâ
bestemming boeken (met een vertrekdatum tot uiterlijk 31 maart 2011)
maken namelijk kans op maar liefst vier waardebonnen van ⬠250, te
besteden bij Shoebaloo. De winnaar kan zo een jaar lang, elk seizoen,
nieuwe schoenen uitzoeken.
De reisagent die de meeste ââ¦& the Cityâ boekingen op zijn of haar
naam heeft staan mag zich zondag 21 november verheugen op een lunch in
de PC Hooftstraat, gevolgd door een bezoek aan Dr. Fish. Hier worden de
voeten van de reisagent verzorgd door kleine visjes, zodat deze
helemaal klaar zijn voor nieuwe designer shoes. Na de beautybehandeling
bij Dr. Fish wacht er een onthaal in Shoebaloo met champagne en hapjes.
Hier mag de gelukkige reisagent een paar schoenen uitzoeken ter waarde
van ⬠400.
Meer informatie over de ââ¦& the Cityâ campagne is te vinden op
Smiles4U.