Nespresso presenteert haar nieuwste film: 'Cab Driver', de prijs om te ontsnappen uit een duivelse taxirit...

05/11/2010 18:19

PR Newswire

AMSTERDAM, November 5, 2010 /PRNewswire/ -- Een echte Nespresso liefhebber doet niet zomaar afstand van zijn of haar favoriete koffie. De stap om deze wereld te verlaten, ging Clooney echter te ver in de vorige episode van de saga 'Nespresso - What Else?'. Ook in de nieuwste film van de succesvolle Nespresso reeks schittert George Clooney samen met John Malkovich. Nog steeds geschrokken van zijn laatste ontmoeting met Malkovich in de hemel, is George blij dat hij veilig de Nespresso Boutique heeft verlaten en een taxi kan nemen. Totdat de taxichauffeur zich omdraait om de prijs van de rit door te geven... Met tegenzin overhandigt George zijn zojuist gekozen favoriete Nespresso Grands Crus aan de taxichauffeur - John Malkovich - van wie de rijvaardigheden zeker niet menselijk zijn... De nieuwste Nespresso commercial is vanaf zondag 7 november op de Nederlandse televisie te zien. Voor het zien van de Multimedia News Release, klik hier: George Clooney is door Nespresso Clubleden geselecteerd als merkambassadeur en blijft ongekend populair omdat hij het merk Nespresso overbrengt met charme, elegantie en gepaste humor. George Clooney tijdens de opnames in Milaan: "Het geheim? Ik denk dat mensen het leuk vinden dat ik in de Nespresso films zelfspot laat zien. De opnames zijn leuk om te doen en ik geniet ervan om omringd te zijn door de mensen met wie ik al lange tijd samenwerk." De eerste episode van de Nespresso saga beleefde zijn première in 2006. In de vierde episode - de campagne van afgelopen jaar - schitterden George Clooney en John Malkovich voor het eerst samen. Dit werd met zoveel enthousiasme ontvangen, dat Nespresso heeft besloten deze twee uitzonderlijke acteurs opnieuw samen te brengen. "Ons publiek kan een onverwachte twist in de plot verwachten en we hopen dat de interactie tussen de twee sterren, wanneer ze op sluwe wijze aan hun eigen favoriete Nespresso koffie proberen te komen, de Clubleden blijft vermaken", aldus Guillaume Le Cunff, International Marketing & Strategy director, Nestlé Nespresso S.A.. Ook George Clooney doet aan recycling! In de commercial laat John Malkovich zich van zijn goede kant zien en hij sluit zich aan bij Nespresso's streven om in 2013, wereldwijd 75% van haar capsules te kunnen recyclen. John overhandigt George zijn capsules, zodat hij deze in de Boutique van Nespresso naar de recycling corner kan brengen. Ook in Nederland zijn in zowel de twee Boutiques als de acht Boutiques-in-Shop in de Bijenkorf-filialen door heel Nederland recycling corners ingericht, waar mensen de capsules kunnen inleveren. Sinds 8 oktober 2010 kunnen Clubleden bovendien hun gebruikte capsules meegeven aan de koeriersdienst van TNT Pakket Service bij levering van een Nespresso bestelling. Nespresso heeft hiervoor een speciale recyclingzak ontwikkeld. 'Nespresso Cab Driver' is vanaf 7 november op televisie te zien op diverse kanalen, te bekijken via Over Nestlé Nespresso N.V. Nestlé Nespresso N.V. - wereldleider en pionier van superieure koffiecapsules - heeft zijn klanten Grands Crus van zeer hoge kwaliteit laten ontdekken die men overal kan degusteren, niet alleen gezellig thuis, maar ook in klasserestaurants, cafés, hotels en op kantoor. Nespresso is een onderneming die wordt gedreven door kerncompetenties die de productie van Grands Crus van zeer hoge kwaliteit mogelijk maken, door stevige klantenrelaties en door duurzaam commercieel succes. Het aanbod van Nespresso steunt op een uniek en onovertroffen drieluik: uitzonderlijke koffie, elegante en ingenieuze machines en een gepersonaliseerde klantenservice. Deze drie elementen staan garant voor momenten van puur genot, 'uitzonderlijke koffie'. Nestlé Nespresso N.V. heeft zijn zetel in Lausanne in Zwitserland en stelt meer dan 4.500 mensen tewerk. De onderneming verkoopt zijn producten in meer dan 50 landen rechtstreeks aan zijn klanten en beheerde eind 2009 een internationaal netwerk van meer dan 190 exclusieve boetieks in de grootste steden ter wereld. Nestlé Nespresso N.V. behoort voor het vierde jaar op rij tot de dochterondernemingen van de Nestlé Groep met de beste groeicijfers en is een 'miljardenmerk' dat eind 2009 een omzet van 2,77 miljard Zwitserse frank boekte. Sinds 2000 groeit de onderneming jaarlijks met meer dan 30%. Raadpleeg voor meer informatie de website Voor meer informatie, niet ter publicatie Kijk voor beeldmateriaal op CONTACT: Weber Shandwick: Cecile Wulfsen, T: +31(0)6-15-03-75-65,






-