Crisis in de Gooise matras bezworen


Fonkelnieuwe webshop voor de echte wijn liefhebbers

VEENENDAAL, 20101108 -- Voor de BN'er die op zoek is naar betaalbare goede wijn is een nieuwe webshop opgericht. Gebruikersgemak staat bij Doosje-wijn.nl voorop. Het is geen geheim dat de financiele crisis ook bij de BN'er diepe sporen heeft achtergelaten. Vastgoedfraude, waardevermindering van onroerend goed en beleggingen, niets blijft onze gefortuneerde medelander bespaard. Maar er is hoop! Wijn, toch een primaire levensbehoefte is namelijk flink goedkoper en toegankelijker geworden.

Mannen met een opdracht
De drie enthousiaste oprichters van doosje-wijn.nl, mannen met een groot hart voor alles wat met wijn te maken heeft, hebben een uitstekende selectie gemaakt uit het enorme aanbod van wijnen. "Het is de kunst om juist díe wijnen te vinden, die echt lekker zijn, maar niet te duur," zeggen Stefan Renema, Bob Nieuwenhuis en Lucas Uljee. De mannen zijn geboren ondernemers en zien hier een duidelijke opdracht. "Bij de supermarkt of de slijter zijn smaakvolle wijnen te koop, maar die moet je wel weten te vinden. En dan betaal je vaak de hoofdprijs; dát willen wij met onze website veranderen."

De wijn zelf overtuigt
Als voorbeeld van een écht lekkere rode wijn die niet te duur is, noemen ze de Branciforti Rosso. "Een voortreffelijke wijn vanwege zijn heerlijke afdronk, voor nog geen zes euro! En wij staan niet alleen in onze keuze, ook een kenner als Harold Hamersma is enthousiast over deze wijn. Maar weet u wat het mooie van wijn is," vervolgt het trio, "wíj hoeven u niet te overtuigen, dat doen onze producten wel!" De ondernemers zien de toekomst dan ook zonnig in.

Thuis bezorgd
Niet alleen in de portemonnee komt doosje-wijn.nl de BN'er tegemoet. Niets vervelender dan tussen het gepeupel bij de slijter te moeten staan. Daarom wordt iedere bestelling op deze site thuis bezorgd, en voor een tarief waar menige SUV nog niet eens voor gestart kan worden.

Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van de website heeft een hoge prioriteit gehad bij de ontwikkeling. Zo is er een nieuwsbrief, aanwezigheid op twitter, en zelfs een filmpje dat demonstreert hoe besteld kan worden. "Dit wordt een daverend succes," aldus het trio. "Maar vergeet niet, dat wij pas gelukkig zijn als we Bekend Nederland weer uit het slop hebben kunnen halen, daar doe je het toch allemaal voor".

Doosje-wijn.nl