Aastra lanceert nieuwe versie van CMG Application Suite


Met verbeterde contact management oplossing

BRUSSEL, 20101109 -- Aastra, toonaangevende onderneming en pionier op het vlak van bedrijfscommunicatie, lanceert versie 7.5 van haar CMG Application Suite dat de dagelijkse communicatie en samenwerking van ondernemingen met hun partners en klanten verbetert.

De CMG Application Suite (CMG) is een innovatief contactmanagementsysteem voor organisaties en bedrijven die hun klantenservice willen verbeteren. Het pakket combineert een uitstekende oproepbehandeling met de mogelijkheid om snel en makkelijk teamleden te traceren met de juiste competenties voor het beantwoorden van de externe vragen. Dit veelzijdige pakket omvat een overzichtelijk activiteits- en beschikbaarheidsmanagement, operatorconsoles, spraakkiezers, oproepbeheer via PC en tools ter verbetering van de teamsamenwerking. CMG werd in 2009 door het Unified Communications magazine `Technology Marketing Corporation' (TMC®) uitgeroepen tot `Product van het Jaar'.

De recentste versie van CMG bevat een aantal nieuwe applicaties die aan telefoonoperatoren en bedrijfsmedewerkers alle informatie bezorgen die ze nodig hebben voor een snelle, nauwkeurige en professionele communicatie met hun collega's en klanten. Nieuw in deze editie zijn onder andere de volgende functies:
    - Conference call-functie met InConference: hiermee creëer je eenvoudig creëren een conference bridge door het controleren van de beschikbaarheid op kalenders, waarbij deelnemers zich bij de conference call kunnen aansluiten door gewoon het toestelnummer van de organisator te kiezen (met optionele PIN-code indien het gesprek moet worden beveiligd);
    - InTouchTM+: dit is een krachtige en flexibele Unified Communication client met een brede waaier aan functies die je met één enkele interface kan kiezen (softphone, instant messaging, zoekacties in telefoongids, contactmanagement en informatie over aan-/afwezigheid);

"Trouw aan Aastra's open platformstrategie, functioneert CGM op basis van het SIP-protocol voor een flexibele verbinding met de call managers en ondersteunt het de call managers van Aastra en andere producenten", zegt Thierry Grégoire, Managing Director van Aastra Belgium. "CMG biedt aan operatoren een uitstekend werkinstrument voor de behandeling van oproepen en helpt werknemers om efficiënter met hun collega's samen te werken. Het resultaat is een snellere, nauwkeurigere en persoonlijkere service aan de klant", aldus nog Thierry Grégoire.

Aastra verbeterde ook:
    - de operatorfuncties
    - de integratie van CMG in de contactcenteroplossing Aastra Solidus eCare. Hierdoor kunnen operatoren bij hun oproepen gebruik maken van de krachtige routeringsfuncties van Solidus eCare.

CMG is compatibel met Microsoft Exchange en Outlook, IBM Lotus Domino en Notes en Novell GroupWise/Windows Client.

Voor meer informatie over Aastra CMG verwijzen we naar: www.aastra.com .

Over Aastra
Aastra België is de belgische divisie van Aastra Technologies Limited. Gevestigd in Concord (Ontario, Canada), is Aastra Technologies Limited (TSX:«AAH») wereldwijd een vooraanstaande speler in Enterprise communicatieoplossingen. Aastra ontwikkelt en levert innovatieve communicatieoplossingen en applicaties voor alle marktsegmenten. Inmiddels heeft Aastra wereldwijd meer dan 50 miljoen geïnstalleerde lijnen en activiteiten in meer dan 100 landen.
Aastra heeft een 100% focus op de Enterprise markt en biedt een uitgebreid portfolio van Unified Communications maatwerkoplossingen: van geavanceerde telefooncentrales voor het midden- en kleinbedrijf tot volledig schaalbare oplossingen voor de grootzakelijke markt. Met een sterke focus op Open Standaarden zorgt Aastra ervoor dat mensen en organisaties efficiënter kunnen communiceren en samenwerken.
Meer informatie over Aastra, vindt u op de website www.aastra.be





Ingezonden persbericht