Nooit gezien: duizelig worden van de mupi's met JCDecaux Innovate en Tiense Suiker

09/11/2010 17:01

JCDECAUX

De campagne van Tiense Suiker zal je zeker bijblijven. Want wie heeft de constructies volledig bestaande uit Tiense suikerklontjes nog niet gezien in het straatbeeld?

De harde suikerklontjes van Tiense Suiker stralen een warme gloed uit die perfect past bij de nieuwste slogan "Thuis in elk huis".

En Tiense Suiker wou met dit originele concept nog een stapje verder gaan, dit door het ondertussen befaamde flatgebouw te integreren in een "mupi-flatgebouw".

De mupi-constructies van maar liefst 4 meter hoog en 1,10 meter breed zijn te bezichtigen van 9 tot 15 november aan de Generaal Wahislaan of aan de Botanique. Deze duizelingwekend hoge structuren van de campagne promoten het cocoonen en werden bestrooid over de nationale 2m² netwerken van JCDecaux.

De JCDecaux Innovate actie is een realisatie voor Tiense Suiker en is een samenwerking tussen Euro RSCG, Mindshare en Kinetic.

Contact:

JCDecaux Innovate

Adelie Stichelbaut

adelie.stichelbaut@jcdecaux.be

02.274.11.80

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel