Gemeente Westvoorne


Vragenlijst Duidelijke Dienstverlening 2010 afgerond

Gemeente Westvoorne wil haar dienstverlening actief blijven verbeteren.

Daarom heeft Westvoorne afgelopen drie maanden een vragenlijst afgenomen. We willen iedereen bedanken die zijn of haar mening heeft gegeven. Met uw mening kunnen wij aan de slag.

In totaal zijn er 52 reacties binnengekomen. Daarvan zijn 40 reacties direct met de vragenlijst ingediend en zijn 12 verbeterpunten voor dienstverlening gehaald uit een eerder Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) klanttevredenheidsonderzoek. Van de 40 reacties was precies de helft positief en bedoeld als compliment. Precies evenveel reacties zijn verbeterpunten. Het meest voorkomende onderwerp voor verbetering is het inzamelen van plastic afval. De meeste positieve reacties kreeg de afdeling burgerzaken. Gemeente Westvoorne bepaalt nu verder of en welke verbeterpunten worden aangepakt. We houden u hiervan op de hoogte!

Heeft u nog suggesties voor het verbeteren van de dienstverlening? U kunt uw mening blijven geven op de website van Westvoorne onder de menuknop âDuidelijke Dienstverleningâ.

Â