Master Classics Of Poker branded door Quince


AMSTERDAM, 20101110 -- Holland Casino Amsterdam houdt van 5 tot en met 13 november 2010 het internationale pokertoernooi Master Classics of Poker. De branding en de look & feel van deze 19e editie van een van de oudste pokertoernooien van Europa zijn verzorgd door communicatiebureau Quince, dat daar tevens alle communicatiemiddelen voor heeft ontwikkeld. Van deelnamevouchers, posters en informatiezuilen tot chipcount-kaartjes, banners en winnaarscheques.

Quince is tevens verantwoordelijk voor het realiseren van de unieke Pokerboot, die op zondag 7 november door de Amsterdamse grachten vaarde. Aan boord werd de Holland Casino Pokerboot Speed Satellite gehouden. Bij dit toernooi waren drie tickets ter waarde van 6.250 euro te winnen voor het Main Event van de Master Classics of Poker. Daartoe moesten kandidaten die door waren naar de laatste ronde, op de finaleboot spelen tegen diverse bekende Nederlandse pokerspelers, waaronder Fatima Moreiro de Melo en Hugo Borst.

De winnaars doen inmiddels samen met honderden andere pokerspelers mee aan het Main Event, waar zij strijden om de hoofdprijs van 600.000 euro.


Quince is een communicatiebureau met expertise op het gebied van digitale media, online marketing en actiemarketing binnen de retail en b-to-b markt. Op strategisch niveau worden concepten en campagnes ontwikkeld én in huis uitgevoerd door een van de vier disciplines die het bureau vormen. De vier disciplines zijn print media, digitale media, marcom software development en events.





Ingezonden persbericht