Ingezonden persbericht


/////Persbericht

Uw Service Desk Geoptimaliseerd: Seven-Winds lanceert Call Script Manager Seven-Winds Call Script Manager verrijkt System Center Service Manager voor service desks

Hoevelaken, 10 november 2010

Seven-Winds heeft een product gelanceerd genaamd Call Script Manager. Dit is een zogenaamde add-on voor Microsoft System Center Service Manager. Seven-Winds Call Script Manager integreert volledig in System Center Service Manager en maakt het mogelijk ieder incident binnen Service Manager te voorzien van de correcte, consistente informatie. Seven-Winds Call Script Manager voorziet de servicedeskmedewerker van een specifiek scherm waarin alle voor de call noodzakelijke informatie op consistente wijze opgenomen kan worden. Call scripts kunnen eenvoudig worden aangepast of gemaakt met behulp van de Seven-Winds Call Script Builder.

Praktijkervaring
Seven-Winds maakte vanuit haar eigen expertise al gebruik van System Center Service Manager. De kwaliteit van de registratie van het incident evenals de tijd tot oplossing van het incident bleek echter afhankelijk van de servicedeskmedewerker. Om enerzijds de kwaliteit te verhogen en anderzijds de tijd tot oplossing te verkorten ontwikkelde Seven-Winds zogenaamde call scripts. Een call script bestaat uit een vooraf gedefinieerde lijst van vragen en oplossingen die per categorie worden ingedeeld. Aan de hand van de vragen en antwoorden in het call script kan bijvoorbeeld de oorzaak van een print-probleem eenvoudig en snel worden vastgesteld en de oplossing worden toegepast of doorgegeven aan de tweedelijns medewerker.

Visie en strategie
De oplossing van call scripts heeft zich in de praktijk bewezen en was aanleiding voor Seven-Winds het verder te ontwikkelen tot een product. Hierdoor is de oplossing beschikbaar gekomen voor alle organisaties die System Center Service Manager gebruiken voor hun IT Service Management. Door het toevoegen van Call Script Manager wordt de tijd van oplossing verkort, de support-kosten verlaagd, de efficiëntie van de servicedesk en de klanttevredenheid verhoogd.

Over Seven-Winds: Microsoft Alliance partner - System Center Seven-Winds is opgericht in februari 2001 en is één van de specialisten op het gebied van System Center. Zij heeft een jarenlange relatie met Microsoft Corporation en daardoor veel expertise en kennis hiervan opgebouwd. Seven-Winds is betrokken bij de Microsoft Technology Adoption Programs (TAP) voor alle System Center producten. Seven-Winds heeft een trackrecord van een aantal jaren opgebouwd, waarin vele belangrijke showcases voor Microsoft zijn gevormd in het hogere marktsegment met producten als: Configuration Manager, Operations Manager, Data Protection Manager en Service Manager.