Ingezonden persbericht


2 November 2010

'There's Nothing Like' een vakantie in Australië

- Tourism Australia en partner Malaysia Airlines samen in de nieuwste campagne -

Tourism Australia (TA) en Malaysia Airlines gaan samen in een nationale advertentie-campagne in Nederland waarin zij onder de aandacht brengen waarom niets te vergelijken is met een vakantie in Australië.

De online advertentiecampagne, die loopt van 12 november 2010 tot maart 2011, maakt reclame voor de unieke vakantiebelevenissen in Australië en het gemak en vooral het bijzonder comfortabel vliegen met Malaysia Airlines. De campagne promoot in het bijzonder de ongelooflijke variaties in de vele reizen en belevenissen wanneer je in Australië bent en wil reislustige Nederlanders daartoe overhalen ook ongebaande wegen te bewandelen.

Het introductietarief bedraagt ¤ 999 naar Adelaide, Brisbane, Perth, Melbourne en Sydney (inclusief alle belastingen en kosten) en elke advertentie nodigt de lezer uit www.australia.com/malaysiaairlines te bezoeken of contact op te nemen met de reisagent.

Om de online advertentiecampagne nog aantrekkelijker te maken hebben Tourism Australia en Malaysia Airlines een online wedstrijd op www.nothinglikeaustralia.com/nl opgezet en vragen Nederlandse consumenten hun favoriete reis naar Australië uit te kiezen. Nederlandse bezoekers gaan naar de site en kiezen de aantrekkelijkste uit een lijst van 20 trips die door het Australische publiek wordt aanbevolen. Iedereen* die een keuze heeft gemaakt neemt deel aan een verloting om een verbazingwekkend Australisch avontuur te winnen.

Rodney Harrex Regional General Manager van Tourism Australia in het Verenigd Koninkrijk/Europa voegt er aan toe: 'Nederlandse vakantiegangers kennen een reeds lang bestaande fascinatie voor Australië en zij die er nog niet geweest zijn zullen door deze campagne werkelijk een goed idee krijgen van onze fantastische wildlife, persoonlijke trips en gastvrije lokale bevolking. Zij die al eerder in Oz hebben rondgereisd zullen veel van wat wij laten zien als hun eigen ongelooflijke belevenissen herkennen en zullen herinnerd worden aan wat hun laatste reis naar Australië zo bijzonder maakte.'

Edwin Peters, Marketing Manager Europa van Malaysia Airlines is ook enthousiast: 'Het bijzondere van deze campagne is dat Australiërs hun eigen favoriete vakantiebelevenissen met anderen delen. Ook in onze dienstverlening aan passagiers, spelen mensen een hoofdrol. Gedurende de vliegreis met Malaysia Airlines naar 'Down Under' maakt men kennis met de gerenommeerde Maleisische gastvrijheid van onze crew. Tesamen met deze mooie campagne en de aantrekkelijke aanbiedingen, hopen we Australië voor de Nederlandse vakantieganger nog dichterbij te brengen'.

www.nothinglikeaustralia.com/nl
-einde-



Ingezonden persbericht