Ingezonden persbericht


Yourzine en Aprimo als partners verder

Uniek sterke combinatie voor de nieuwe generatie loyaliteitprogramma's

ZALTBOMMEL / AMSTERDAM, 15 november 2010 - Yourzine, toonaangevend online marketing bureau, gaat een nauwe samenwerking aan met Aprimo, marktleider op het gebied van marketing software. De twee partijen gaan intensief en effectief gebruik maken van elkaars expertise en reputatie in de markt. De samenwerking met Aprimo vergroot en versterkt de marktpositie voor beide partijen en vergroot de mogelijkheden tot het leveren van marketing diensten op basis van een geïntegreerd marketing platform. Door elkaars expertise ter hand te nemen worden nieuwe generatie loyaliteitprogramma's bewerkstelligd.

Licht uit, spot aan
Als eerste gezamenlijk publieke optreden is het 'Digital Marketing in 1 Day' podium op 16 november a.s. in Bussum gekozen. Hier belichten Yourzine en Aprimo samen met Crystalloids de eerste succesvolle samenwerking; de ontwikkeling van het loyaliteitsprogramma van M&S Mode in alle Europese landen waar het actief is.

Efficiënt en effectief
Michiel van Riemsdijk, algemeen directeur van Yourzine, zegt; "Voor Yourzine start een succesvolle samenwerking altijd met de afstemming van pragmatische doelen. Deze gelden als startpunt voor de inrichting van alle online marketing strategieën; voor zowel efficiënte als effectieve e-mail- loyalty-, en actiematige marketingcampagnes. Daarna is het zaak om de software af te stemmen op de gestelde strategie. Om ons aanbod van relatiegebaseerde marketingproducten uit te breiden zijn we de samenwerking met Aprimo aangegaan. Aprimo is marktleider in online marketing software en sluit perfect aan op onze visie over loyaliteitsprogramma's."

Van strategie tot optimalisatie
Fred van Westerop, district manager Benelux bij Aprimo voegt hier aan toe:"M&S heeft momenteel 445 winkels in Europa. Aprimo en Yourzine geven samen met M&S (en consulting partner Crystalloids) vorm aan deze nieuwe klantcontactstrategie. Van strategie tot concept, van campagne management tot analyse en optimalisatie. Bedrijven en merken moeten nu de juiste stappen zetten om meer met multi-channel campagne management te doen, maar wel vanuit de nieuwe zienswijze: iemand met een interesse converteren naar een trouwe klant. Van kennismaking tot duurzame relatie. De samenwerking met Yourzine betekent voor Aprimo een uitbreiding van inzicht en mogelijkheden om deze veranderingen in de markt volledig te kunnen ondersteunen in combinatie met het geïntegreerde marketing platform van Aprimo." "Yourzine werkt voor schitterende klanten en we delen hun visie als het gaat om complexe relatiegebaseerde strategieën", benadrukt Van Westerop.

Over Yourzine
Yourzine is een bureau voor online marketing en behoort tot de top van Nederland. De vooraanstaande A-merken in het klantportfolio beamen dit. Buiten de Nederlandse markt, is Yourzine met kantoren in Beijing en Shanghai ook actief in China. Yourzine verdeelt haar online marketing activiteiten over vier pijlers; e-mailmarketing, loyaltymarketing, actiemarketing (PR!KKELS) en een kenniscentrum (academy). Door teams van zowel e-mail- als loyalty marketing specialisten in huis te hebben alsook een uitgebreid scala aan online marketingsoftware, biedt Yourzine communicatiepakketten voor ieder gewenst niveau. Van strategische nieuwsbrief campagnes tot complexe cross-channel loyaliteitprogramma's. Over Aprimo
Aprimo's geïntegreerde marketing software zorgt ervoor dat B2C en B2B marketeers succesvol met de veranderende rol van marketing om kunnen gaan. De marketeer heeft controle over budget en kosten, maakt gebruik van gestroomlijnde workflows en voert innovatieve multi-channel campagnes uit die meetbare ROI opleveren. Door het gebruik van Aprimo's modulaire en on-demand software, Aprimo Marketing Studio B2C en Aprimo Marketing Studio B2B, kunnen marketeers marketingorganisaties werkelijk integreren en kunnen ze de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, via het juiste kanaal, managen, leveren en volgen. De marketing inspanningen kunnen vertaald worden naar meetbare business resultaten en omzet. Enkele honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo voor hun eigen marketing revolutie, waaronder Bank of America, Bouygues Telecom, Honda, King Pharmaceutical, Pearson Education Ltd, Time Warner Cable-NY en Wal-Mart.