Straategie gaat digitaal


WOERDEN, 20101116 -- Het vaktijdschrift Straategie - dé informatiebron voor betonnen bestrating en straataankleding - gaat digitaal. De vernieuwde website www.straategie.nl is ontwikkeld op basis van de reacties uit marktonderzoek onder de lezers van vaktijdschrift Straategie. 'Niet zomaar een website' dus, maar een site die esthetisch, praktisch en informatief toegevoegde waarde biedt aan iedereen die werkt aan de inrichting van de Openbare Ruimte.

Inspiratie: 80 projecten
De database met 80 bestratingsprojecten in tekst en beeld en met unieke zoekfunctie op trefwoorden is een bron van inspiratie voor opdrachtgevers en ontwerpers. Alle projecten zijn overzichtelijk ingedeeld in thema's: van nieuw tot waterbeheer en machinaal straten en van duurzaam tot kleurrijk en formaat. Per project is een volledige projectbeschrijving opgenomen inclusief gegevens van de opdrachtgever, ontwerper, aannemer en van de leverancier van de bestrating.

Praktisch, interactief en informatief
Opdrachtgevers en ontwerpers kunnen gebruik maken van de printvriendelijke functie in de database projecten om hiermee informatie en beeldmateriaal te verzamelen voor gebruik in de plan-/ontwerpfase. Straategie.nl is ook te gebruiken als podium voor uw bestratingsproject. Aanmelden is eenvoudig: in een paar stappen meld u een project aan voor publicatie. In het nieuwe weblog kunnen bezoekers terecht voor opinie en discussie met vakgenoten.

Portaalfunctie
In 2011 wordt Straategie.nl verder uitgebouwd met de belofte `Hét portaal voor eigentijdse bestrating met oog voor de toekomst' als uitgangspunt. Straategie.nl helpt u bij de afgewogen keuze van functionele, verrassende en duurzame bestratingen in de openbare ruimte. Bezoek www.straategie.nl en oordeel zelf. Heeft u suggesties, opmerkingen of vragen; de redactie hoort graag van u.





Ingezonden persbericht