Ingezonden persbericht


---- PERSBERICHT ----

Qics scoort 97% in klanttevredenheidsonderzoek

Katwijk, 17 november 2010 - Qics, producent van software voor urenadministratie, behaalt een score van 97% tevredenheid binnen de categorie algemene prestaties in haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek.

Qics heeft het klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren als onderdeel van haar status als Microsoft Gold Certified Partner. Een representatieve groep van klanten heeft door middel van een online enquête haar mening over Qics kenbaar gemaakt.

Eddy Plasier, oprichter en commercieel directeur van Qics, is erg tevreden met de resultaten van het onderzoek. "Het klanttevredenheidsonderzoek geeft ons nieuwe ideeën en verbeterpunten om onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te brengen. Ik ben dankbaar voor de tijd en moeite die klanten hebben genomen om mee te doen aan de enquête. Qics gebruikt de resultaten om onze dienstverlening verder aan te scherpen. Ondertussen gaan we door met waar onze klanten tevreden over zijn: het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige oplossingen met uitstekende ondersteuning."

Klanten van Qics blijken vooral gecharmeerd te zijn van de technische deskundigheid, kennis van Exact Software en het gemak van zaken doen met Qics. Daarnaast waardeert men de kwaliteit van de ondersteuning die Qics levert. Omdat Qics belang hecht aan de wensen van haar klanten, is de enquête ook ingegaan op eventuele verbeterpunten. De focus op urenregistratie en integratie met Exact is uitstekend, maar een vereenvoudiging van het upgrade proces kan leiden tot een betere gebruikerservaring.

Over Qics
Qics (http://www.qics.nl) levert software - voor het plannen, registreren, factureren, journaliseren en analyseren van uren - aan professionele dienstverleners zoals accountantskantoren, ICT bedrijven en adviesbureaus.

---- EINDE PERSBERICHT ----