Instituut voor Sales en Account Management
Mijn boodschap in jouw brein - Neuro Marketing and Branding
18 november 2010: Eerste Nederlandse Neuro marketing en Branding Congres
Op donderdag 18 november 2010 organiseert het Instituut voor Sales en
Account Management (ISAM) een congres getiteld `Mijn boodschap in jouw
brein'. Het congres geeft inzicht in de mogelijkheden en impact van
neuro-science op marketing, sales en brands. Deze relatief nieuwe
wetenschap laat nu al toepassingen zien die veel stof doen opwaaien en
enorme prestatieverbeteringen mogelijk maken. Het congres vindt plaats
van 14.00 tot 19.00 uur.
Datum, tijd en lokatie
Datum: donderdag 18 november 2010
Tijd: 14.00 tot 19.00 uur
Lokatie: Erasmus Universiteit Rotterdam
Over de organisatoren
Het Instituut voor Sales en Account Management (ISAM) aan de Erasmus
Universiteit Rotterdam organiseert het congres in samenwerking met
Victor Lamme van de Universiteit van Amsterdam, Lone Frank en Aprais.
Marketing, sales en branding heeft alles te maken met hoe onze hersenen
omgaan met de boodschappen die we uitzenden en ontvangen. De recente
ontwikkelingen op het gebied van Neuro-Science wijzen er meer en meer
op dat we aan het begin van een revolutie staan.
Sprekers
De sprekers zullen het thema van diverse kanten benaderen. U zult weg
gaan met een nieuw en diepgaand inzicht in wat de toekomst van
Neuro-Science kan brengen samen met praktische toepassingen voor nu.
Prof. dr. Victor Lamme voert ons met voorbeelden uit zijn boek langs
neurologische fenomenen om erachter te komen wie toch dat mannetje in
ons hoofd is dat de beslissingen voor ons neemt. Op zoek naar wie er
echt de baas is in ons brein, schetst Lamme een helder beeld van de
stand van zaken in de Neuropsychologie als context voor de onderwerpen
van de sprekers na hem.
Lone Frank Ph.D. gaat in op het totaalplaatje van Neuro-Science, de
invloed die het heeft op onze manier van denken en handelen, de
filosofische en morele kant van een ontwikkeling die in hetzelfde
rijtje geplaatst wordt als de evolutietheorie van Darwin en de
ontdekking dat de aarde om de zon draait en niet andersom.
Prof. dr. Willem Verbeke gaat in op de verkoper die zowel zender als
ontvanger is van marketingboodschappen. Op basis van hormonaal,
moleculair en fMRI gebaseerd onderzoek toont hij aan waarom de ene
verkoper een inspirerend en aanstekelijk effect heeft terwijl de andere
een `toxic' effect heeft op zijn extern netwerk (klanten) en intern
netwerk.
Nadere informatie:
Kijk voor meer informatie of om je direct in te schrijven op
www.mijnboodschapinjouwbrein.nl
Deelname aan het congres kost EUR 495,- excl. btw - per deelnemer.
dinsdag, 13 juli 2010