Blue Curve Media vergroot portfolio met overname Werken20.nl


NIEUW-VENNEP, 20101118 -- Met de overname van de website Werken20.nl vergroot uitgeverij Blue Curve Media per 18 november haar portfolio aan websites. werken20.nl bevat meer dan 700 artikelen over het nieuwe werken en heeft een zeer sterke positie in zoekmachines. De website zal op korte termijn worden uitgebreid met meer artikelen en interviews over het nieuwe werken

Het nieuwe werken en online software gaan hand in hand

De overname van Werken 2.0 past in de strategie van de jonge uitgeverij Blue Curve Media om haar positie in het segment "Het nieuwe werken" te versterken. Eerder dit jaar lanceerde zij haar eerste website: CloudTools.nl, een onafhankelijk platform over online software (SaaS) met reviews, overzichten en interviews in voor iedereen begrijpelijke taal.

Online software is een belangrijk onderdeel van digitale mobiliteit en gaat hand in hand met het nieuwe werken. De software faciliteert en vereenvoudigt samenwerken, het delen van kennis en het werken vanaf iedere locatie en elk apparaat met een internetverbinding. Niet voor niets is dit een hard groeiende markt: verwacht wordt dat in 2014 zal meer dan tweederde van alle nieuwe zakelijke software als Software as a Service worden aangeschaft.

Blue Curve Media bv





Ingezonden persbericht