Ingezonden persbericht


Allerhande.nl wint Publieksprijs Lancering Customer Medium van het Jaar 2010

Tijdens het Nationale Customer Media Congres op 17 november in de Philharmonie in Haarlem is de Publieksprijs Lancering Customer Medium van het Jaar 2010 uitgereikt aan MediaPartners Group voor Allerhande.nl, het platform gekoppeld aan het maandblad Allerhande. Het platform werd begin 2010 gelanceerd. Meer dan 200 bezoekers konden tijdens het congres hun voorkeur uitspreken. Genomineerd waren Allerhande.nl (AH), Werkblad.nl (UWV) en het magazine Raak van Arboned.

Studenten van de Fontys Hogeschool uit Tilburg ondervroegen de hele dag de bezoekers aan het congres naar de motivatie achter hun keuze. Een greep uit de motivaties van Allerhande.nl stemmers:

"Het magazine komt tot leven op internet. Kan de verwachting van een online magazine waarmaken, geen platte site maar voegt echt iets toe."

"Het multimediale concept zorgt er voor dat print en online elkaar versterken. Perfect op elkaar afgestemd. Allerhande is het culinaire ijkpunt."

Allerhande.nl wordt gemaakt door MediaPartners Group in opdracht van Albert Heijn. De nominaties zijn tot stand gekomen door een internetstemming op www.lanceringvanhetjaar.nl Een initiatief van de Customer Media Council (www.customermedia.nl) in samenwerking met Smin.

Over Allerhande.nl
Allerhande achtte de tijd rijp om de zeer brede en diverse doelgroep via de nieuwe mediakanalen te gaan bedienen. Dit betekende een transformatie van een herkenbaar en vertrouwd papieren tijdschrift naar de lancering van Allerhande als een modern crossmediaal publishing platform. Een platform dat zowel in identiteit, inhoud en distributie aansluit bij de (nieuwe) verwachtingen van de (potentiële) Albert Heijn klanten en als premium inspiratieplatform consumenten helpt meer te genieten van eten & drinken. Allerhande is een loyaliteitsplatform van Albert Heijn dat ten doel heeft consumenten te inspireren en te helpen met verrassende receptuur, kookkennis en -technieken, variatie- en presentatie ideeën. Door de jaren heen is Allerhande uitgegroeid tot food autoriteit door bijzondere gerechten toegankelijk te maken en de alledaagse maaltijden betaalbaar, gezond en lekker, door alle lagen van de bevolking heen.



Ingezonden persbericht