Sprout Challenger wil uitdagen door samen te werken


NAALDWIJK, 20101117 -- Ondernemersblad Sprout heeft Grenos BV, het bedrijf achter de digitale menukaart Otoucho, genomineerd voor de Sprout Challenger 50. De Sprout Challenger 50 is een lijst met de 50 meest innovatieve en groeiende bedrijven die met hun concept de gevestigde orde durven uit te dagen. 18 november 2010 wordt de winnaar bekend gemaakt. Gabriël van der Kruijk, directeur van Grenos BV: "Het vernieuwende karakter van onze producten gaat heel goed samen met de gevestigde orde, we geloven in samenwerken en elkaar uitdagen om het beste eruit te halen voor onze klanten. De nominatie is iets waar ik bijzonder trots op ben"

Met veel succes hebben we dit jaar ons eerste product gelanceerd, `de digitale menukaart Otoucho', en intussen maken we een gezonde groei door. We blijven ons hard ontwikkelen en lanceren tijdens de opening van de Horecava op 10 januari 2011 onze tweede innovatie. "Met onze deelname aan Sprout Challenger 50 willen we laten zien dat wij met een frisse, jonge club van getalenteerde professionals vernieuwing kunnen brengen en bij kunnen dragen aan het verbeteren van de kwaliteit binnen de horeca. Door samen te werken met ervaren ondernemers binnen ons vakgebied weten wij producten op de markt te brengen die in de horeca kunnen zorgen voor meer service en meer klantgerichtheid. Als nieuwkomer hebben wij ons te bewijzen en dat doen wij door te luisteren naar onze klanten, mee te denken met onze partners en net dat beetje extra te geven. Wij hebben niet de arrogantie te denken alle wijsheid in pacht te hebben. We hebben wel een professioneel team dat de input uit de markt op een succesvolle manier kan vertalen naar een bruikbare oplossing. Otoucho is hiervan een goed voorbeeld. Als er iets is wat ons kenmerkt dan is dat onze kracht om ons te verplaatsen in de klant en de gebruiker. Door ons hieraan vast te houden zullen we binnen enkele jaren een belangrijke speler worden binnen de horeca."

Over Sprout Challenger 50
Sprout Challenger 50 is een jaarlijks terugkerend thema van het ondernemersblad Sprout. Met het Challenger Pitch Event en Challenger Day brengt Sprout innovatieve, jonge bedrijven met bijzondere concepten bij elkaar, om te netwerken met elkaar, maar ook om ondernemend Nederland te laten zien hoe het ook kan, hoe je met een bijzondere werkwijze succesvol kunt worden en je je kunt onderscheiden van de concurrent. Daarnaast verschijnt ieder jaar de Challenger 50 lijst in een speciale editie van Sprout die dit jaar op 19 november a.s. zal verschijnen.

Grenos BV





ingezonden persbericht