LogiVert continueert ondersteuning en verdere ontwikkeling software


ALPHEN NB, 20101122 -- De ondersteuning door LogiVert met betrekking tot het softwarepakket LogiVert Mijn Webwinkel en bijbehorende modules wordt onverminderd voortgezet. Het recente faillissement van de uitgever van het pakket, Easy Computer België, heeft hier geen invloed op.

LogiVert was reeds begonnen met het treffen van voorbereidingen om de ondersteuning per januari 2011 nog verder te professionaliseren. Tot die tijd kunnen gebruikers voor ondersteuning zoals gebruikelijk terecht op de website van LogiVert (www.logivert.com). Daar hebben zij via de link Support & Community toegang tot een kennisbank met antwoorden op veel gestelde vragen en een forum en kunnen zij, na eenmalige registratie, een aanvraag voor ondersteuning indienen.

Ook de ontwikkeling van de software gaat gewoon door. Dolf van Tilburg, eigenaar van LogiVert: "Het faillissement van Easy Computing België heeft geen gevolgen voor ons constante streven naar verdere optimalisatie en we blijven doorgaan met het leveren van updates. Via het LogiVert Blog op onze website worden klanten op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen."

Over LogiVert:
LogiVert (www.LogiVert.com) is een bedrijf met meer dan 12 jaar ervaring met softwareontwikkeling, vooral op het gebied van webwinkelsoftware. Het belangrijkste product is LogiVert Mijn Webwinkel. De positieve reacties van ruim 7.500 geregistreerde beginnende en ervaren gebruikers bevestigen dat LogiVert Mijn Webwinkel zeer gebruiksvriendelijk en compleet is: van het maken van de webwinkel tot en met het online verwerken van bestellingen en betalingen. Met optionele uitbreidingen zoals een kassa-, relatiebeheer- en/of een inkoop-/verkoop-/voorraadbeheersysteem groeit LogiVert Mijn Webwinkel mee met het aanbod en klantenbestand van de webwinkel.





Ingezonden persbericht