Ingezonden persbericht



---


Persbericht

Onderhoud met meer gemak en voordeel Blij dat ik Rij uitgebreid met Online Autoservices

UTRECHT, dinsdag 23 november 2010 ­ Blij dat ik Rij biedt consumenten nu de mogelijkheid om online in contact te komen met het autobedrijf dat het meest kostenefficiënt het onderhoud kan doen. Werkzaamheen aan auto, motor of caravan kunnen worden aanbesteed via de `Online Autoservices' van Blijdatikrij.nl. Autobedrijven kunnen voor het aangeboden werk een prijs afgeven. Consumenten kunnen over het werk achteraf een beoordeling op de website achterlaten. De Stichting Blij dat ik Rij werd in september dit jaar opgericht met als doel weggebruikers, (automobilisten, motorrijders, fietsers, enzovoorts) blijer te maken. Weggebruikers worden blij van: meer gemak, meer voordeel, meer veiligheid en meer duurzaamheid. Alle weggebruikers van Nederland kunnen via de website www.blijdatikrij.nl ideeën en/of suggesties sturen. Blij dat ik Rij zal deze zogenaamde `Blijmakers' vertalen in creatieve oplossingen. De introductie van de Online Autoservices is het eerste voorbeeld van wat Stichting Blij dat ik Rij mobiel Nederland wil bieden. Op het moment dat de consument reparatie en/of onderhoud wil laten uitvoeren aan auto, motor of caravan dan kan dit gemakkelijk door middel van de Online Autoservices op de website van Blij dat ik Rij worden `aanbesteed'. Consumenten vragen via www.blijdatikrij.nl om een aanbieding op maat. Aangesloten, altijd erkende, bedrijven ontvangen deze aanvraag en kunnen op dezelfde snelle en eenvoudige wijze de consument een persoonlijke aanbieding sturen. Het gehele proces wordt per e-mail afgehandeld.



Mocht een aanvraag niet duidelijk zijn zal een deskundige van de servicedesk van www.blijdatikrij.nl contact opnemen met de consument, zodat de uiteindelijke aanvraag door de aangesloten bedrijven beter kan worden onderbouwd. Initiatiefnemer Benno Nekeman: "Met Online Autoservices speelt Blij dat ik Rij in op de behoefte in de markt om sneller en gemakkelijker werkzaamheden rondom een voertuig te regelen. De consument kan gemakkelijk met nieuwe en betrouwbare aanbieders in de markt kennismaken, heeft meer inzicht in de prijsvorming en kan gemakkelijk extra gemaksdiensten regelen zoals bijvoorbeeld het ophalen van het voertuig of berijder. De betrouwbaarheid wordt gewaarborgd door de uitvoerende bedrijven, die allemaal BOVAG, FOCWA of VACO garantie verlenen op de werkzaamheden." Consumenten die van Online Autoservices gebruik willen maken, kunnen zich nu via www.blijdatikrij.nl registreren!

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht