Ingezonden persbericht


Persbericht

BELEEF DE TIGNES EXPERIENCE MET TIGNES WINTER MADNESS

Met lancering van advertgame biedt skistation een online voorproefje aan bezoekers

Tignes, Frankrijk - 23 november 2010 - Het skistation Tignes heeft zich altijd onderscheiden in zijn manier van communiceren. Sinds een jaar staat digitaal écht centraal voor deze Franse wintersportplaats en zijn de toeristische informatie en brochures alleen online en niet meer in papier verkrijgbaar. Om het Nederlandse publiek te informeren over het winterseizoen 2010-2011, kiest het station wederom voor online en lanceert een communicatiecampagne die zal lopen tot 15 april 2011: Tignes Winter Madness.

Tignes Winter Madness

Via deze 'advertgame' kunt u Tignes beleven alsof u er zelf bent!

Een voorproefje op de wintersportvakantie met een flinke dosis adrenaline zodat u zin krijgt de pistes van dichterbij te bekijken terwijl u op het internet surft.

De internetgebruiker kan ervoor kiezen om deel te nemen aan 5 uitdagingen in de vorm van interactieve video games die de highlights van Tignes vertegenwoordigen: beleef 120 seconden middenin de Winter X Games Europe (het grootste Europese ski en freestyle snowboard evenement dat voor de tweede keer in Tignes zal plaatsvinden van 16 t/m 18 maart 2011), duik onder het ijs van het Lac de Tignes, suis naar beneden over de glijbanen van de Lagon, vlieg over de bergen met een panorama van 360° en slalom over vers geprepareerde pistes

De deelnemers van Tignes Winter Madness kunnen interessante prijzen winnen:

In de maand december: een uitnodiging om met 10 vrienden Oud & Nieuw in Tignes te vieren

In de maand maart: een verblijf voor 6 personen in Tignes tijdens de Winter X Games Europe.

In de maand april: een Nissan Juke.

Klik snel op www.tignes-winter-madness.com!