Ingezonden persbericht



Van Gils PUUR lanceert Facebook applicatie

Van Gils Parfums lanceert vandaag een Facebook applicatie waarbij mannen hun eigen formule 1 kaart kunnen ontwerpen om zo kans te maken op een antislipcursus in een Ferrari. De applicatie is onderdeel van de 'Puur Genieten' campagne van Van Gils Parfums.

De Applicatie

In vier simpele stappen ontwerpt men binnen Facebook een eigen kaart. En door middel van het uploaden van een portretfoto wordt de kaart gepersonaliseerd. De persoon wiens kaart op 1 januari 2011 de meeste 'likes' heeft verzameld wint een antislipcursus in een Ferrari bij de befaamde school van Rob Slotemaker in Zandvoort.

Deelname

Om kans te maken op de prijs, hoeft men simpelweg alleen naar de 'Van Gils Parfums' pagina van Facebook te gaan (http://www.facebook.com/#!/vangilsparfums), de kaart te ontwerpen en zoveel mogelijk 'likes' te verzamelen onder vrienden.

Jessy van Gils, Brand Manager Van Gils Parfums: "het afgelopen jaar heeft in het teken gestaan van verbreding van onze doelgroep. De man met een moderne 'state of mind' wordt meegenomen in de wereld van Van Gils. Dit is begonnen met de introductie van de parfum Van Gils PUUR. Vervolgens is Winston Gerschtanowitz aan Van Gils Parfums gekoppeld als brand ambassador. Ook is er geïnvesteerd in een reeks activaties op evenementen en in de media. De PUUR Genieten applicatie op Facebook past precies bij het doel van Van Gils om de moderne man zowel offline als online op een opvallende en sympathieke manieren te bereiken."

De Puur Genieten campagne

De PUUR Genieten campagne, die tot en met 31 december 2010 loopt, wordt naast de Facebook applicatie ook ondersteund middels print uitingen, een Radio 538 campagne, instore POS materiaal en PR. De campagne loopt bij geselecteerde drogisterijen van de volgende ketens: DA, DIO, UED (uw eigen drogist), O'Chello, ETOS en Pour Vous.

Van Gils PUUR

Van Gils PUUR is een stoer en verleidelijk parfum dat op sublieme wijze de essentie van mannelijkheid weet te vertalen. De zuiverheid en subtiele balans van deze ingrediënten stralen pure stijl en verfijning uit; het is dan ook niet verwonderlijk dat tv-presentator en ondernemer Winston Gerschtanowitz zich als ambassadeur aan Van Gils Parfums verbonden heeft.

www.vangilsparfums.com

Noot voor redacties



Ingezonden persbericht