Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwe release Trinicom T5 toegespitst op gebruikersgemak en vernieuwingen op het gebied van kennisuitwisseling

Wilp, 25 november 2010- Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, introduceert release 5.13 van Trinicom T5. Speerpunt van deze versie is het gerichter aanbieden van informatie. Binnen de gehele applicatie zijn verbeteringen doorgevoerd, gebaseerd op een tweetal thema's: kennis en contactregistratie. T5 is zo nog eenvoudiger en efficiënter te gebruiken.

Dankzij de vernieuwingen binnen het thema 'kennis' heeft de gebruikersinterface voor kennisbankbeheerders er een aantal mogelijkheden bij gekregen. De kennisbank is uitgebreid met drag-and-drop-functionaliteit, waardoor de structuur van de kennisbank eenvoudig is aan te passen. Daarnaast vergemakkelijkt autosuggest het zoeken in de kennisbank en is de mogelijkheid aanwezig om voor verschillende communicatiekanalen een aangepast antwoord te bieden. In de T5 Hypersearch module is het binnen de nieuwe release mogelijk de externe bronnen per taal, kanaal en gebruikersgroep inzichtelijk te maken, zodat elke externe bron zich ontsluit in de gewenste klantgroep.

De belangrijkste vernieuwing binnen het thema 'contactregistratie' is de toevoeging van contactflows. Met deze contactflows kan voor elke situatie een specifieke contactregistratievorm worden ingesteld. Hiermee kunnen T5-gebruikers de diversiteit aan vragen efficiënt afhandelen. Op die manier wordt bij het vastleggen van een contact alleen de relevante informatie van het contact gevraagd en opgeslagen. Daarnaast is het nu mogelijk om doorstuurrestricties in te stellen voor afdelingen en contactpersonen, waardoor de servicemedewerker meer overzicht heeft en er bij het doorsturen minder fouten worden gemaakt.

"Sinds de vorige release, een half jaar geleden, hebben we hard gewerkt aan de optimalisatie van Trinicom T5. We richten ons vooral op het gemak en de wensen van de gebruiker en nemen daarvoor alle feedback van deze gebruiker mee", aldus Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. "Eén van de verbeteringen van deze release is dat informatie veel gerichter wordt gestuurd en dit voorkomt een overload aan informatie - een probleem dat steeds vaker voorkomt. Met de continuïteit waarmee we nieuwe versies naar buiten brengen, streven we na dat T5 up to date is en dat het kan inspringen op de behoeftes en wensen die aanwezig zijn."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids / Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.