Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Trans Link Systems verlengt contract Unamic/HCN

donderdag 25 november 2010

Trans Link Systems en Unamic/HCN werken inmiddels vijf jaar succesvol samen. Deze samenwerking is per 15 november verlengd. Unamic/HCN, specialist op het gebied van outsourcing van klantprocessen, heeft in opdracht van Trans Link Systems de Klantenservice OV-chipkaart en de Klantenservice Studenten OV-chipkaart ingericht waar klantcontacten worden afgehandeld. Hieronder valt onder andere de afhandeling van alle eerste lijn klantcontacten, waaronder inkomende telefoongesprekken en e-mailberichten van houders van een OV-chipkaart. Deze klantcontacten worden uitgevoerd vanuit contactcenters in Nederland en Suriname.

Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van outsourcing van klantprocessen, zowel in B-to-C als B-to-B omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen contactcenters in Nederland, België, Turkije en Suriname, maar voert ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenteroperaties uit middels co-sourcing constructies. Naast klantprocessen gericht op inbound diensten zoals klantenservice, aftersales en technische helpdesk worden outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie, up-selling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een gespecialiseerde Business Unit die zich richt op outsourcing van 'transactiegericht' klantcontact, zoals facturatie- en creditmanagement. Kijk voor meer informatie op http://www.unamic.com.

Over Translink Systems
Trans Link Systems B.V. (TLS) is in 2001 opgericht om het elektronische betaalsysteem voor het openbaar vervoer in Nederland (het OV-chipkaartsysteem) te realiseren. TLS produceert en geeft de OV-chipkaarten uit, verwerkt alle transacties en verzorgt de financiële verrekening tussen de OV-bedrijven. Tevens is de organisatie verantwoordelijk voor het vaststellen en bewaken van de regels en procedures rondom het OV-chipkaartsysteem. Binnen TLS werken ongeveer 120 gedreven mensen aan het realiseren van de uitrol van de OV chipkaart in Nederland. Dit alles ten behoeve van een klantgerichte, veilige en kosteneffectieve dienstverlening voor alle Nederlandse OV-bedrijven en houders van OV-chipkaarten.