Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Trans Link Systems verlengt contract Unamic/HCN
donderdag 25 november 2010
Trans Link Systems en Unamic/HCN werken inmiddels vijf jaar succesvol
samen. Deze samenwerking is per 15 november verlengd. Unamic/HCN,
specialist op het gebied van outsourcing van klantprocessen, heeft in
opdracht van Trans Link Systems de Klantenservice OV-chipkaart en de
Klantenservice Studenten OV-chipkaart ingericht waar klantcontacten
worden afgehandeld. Hieronder valt onder andere de afhandeling van alle
eerste lijn klantcontacten, waaronder inkomende telefoongesprekken en
e-mailberichten van houders van een OV-chipkaart. Deze klantcontacten
worden uitgevoerd vanuit contactcenters in Nederland en Suriname.
Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied
van outsourcing van klantprocessen, zowel in B-to-C als B-to-B
omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen
contactcenters in Nederland, België, Turkije en Suriname, maar voert
ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenteroperaties uit middels
co-sourcing constructies. Naast klantprocessen gericht op inbound
diensten zoals klantenservice, aftersales en technische helpdesk worden
outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie,
up-selling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een
gespecialiseerde Business Unit die zich richt op outsourcing van
'transactiegericht' klantcontact, zoals facturatie- en
creditmanagement. Kijk voor meer informatie op http://www.unamic.com.
Over Translink Systems
Trans Link Systems B.V. (TLS) is in 2001 opgericht om het elektronische
betaalsysteem voor het openbaar vervoer in Nederland (het
OV-chipkaartsysteem) te realiseren. TLS produceert en geeft de
OV-chipkaarten uit, verwerkt alle transacties en verzorgt de financiële
verrekening tussen de OV-bedrijven. Tevens is de organisatie
verantwoordelijk voor het vaststellen en bewaken van de regels en
procedures rondom het OV-chipkaartsysteem. Binnen TLS werken ongeveer
120 gedreven mensen aan het realiseren van de uitrol van de OV
chipkaart in Nederland. Dit alles ten behoeve van een klantgerichte,
veilige en kosteneffectieve dienstverlening voor alle Nederlandse
OV-bedrijven en houders van OV-chipkaarten.