Gemak en entertainment in blikjes heeft de toekomst

30/11/2010 12:47

Brand New Directions

Blik van de toekomst

Alcoholische dranken en frisdranken in blik kennen nog altijd een beperkte toepassing: makkelijk, voor onderweg, geen statiegeld maar ook vaak van mindere kwaliteit dan uit fles. De vraag of de mogelijkheden van het materiaal wel volledig worden benut, wordt beantwoord in een drietal nieuwe concepten die mogelijk volgend jaar al te koop zijn.

De Lip Can

Door het verwijderen van een tearstrip is het binnen 30 seconden mogelijk om een koude softdrink, ice tea of coffee fresco, etc. te nuttigen. Binnen 30 seconden warme koffie, soep of chocolademelk behoort ook tot de mogelijkheden. De toepassingen op scholen, onderweg, op kantoor, etc. zijn oneindig.

Music Can

De eigen herkenningsmelodie wordt afgespeeld bij het openen van het blik bij events als Champions League, Olympische Spelen, maar ook Amstel Live, Ajax of Feijenoord .

Twisted Can

Door een mini blikje met vitamines vast te klikken op bijvoorbeeld een blikje mineraalwater wordt automatisch de vitaminedrank gemengd met het mineraalwater tijdens het consumeren. Hetzelfde principe kan worden toegepast voor bijvoorbeeld alcohol, energie of fruitmixen. Naast muziekfestivals behoren zelfs ook bejaardencentra tot de doelgroep.

Volgens Brand New Directions en Branches & Trends zijn de mogelijkheden van drank in blik vanuit deze concepten vrijwel onuitputtelijk: koud of warm op het moment dat de consument het wil; puur of in een mix, in een oneindige mogelijkheid van combinaties; niet meer gebonden aan een verkooppunt in de buurt, maar zelf kunnen beslissen wanneer men wil consumeren.

Informatie

http://www.youtube.com/watch?v=TriDkQu4tEcr

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.brandnewdirections.nl