Crea & Artiva en Miele winnen ExpoJaarprijs 2010


De live- communicatie bekroning

NIJKERK, 20101203 -- Tijdens de Nationale ExpoJaarprijs is het standconcept van Crea & Artiva voor Miele Nederland op de Woonbeurs 2009 bekroond met de titel `beste business-to-consumer beursdeelname'. Het Inspirience Centre te Vianen was de inspiratie voor het concept en bestond uit een totale beleving die al je zintuigen prikkelt.

De Nationale ExpoJaarprijs zet inspirerende live- communicatie met lef in de schijnwerpers om de vakkundigheid te onderstrepen.

Op de kwalitatief hoogwaardige stand van Miele, stonden inspiratie, demonstratie en innovatie centraal, aldus Tyno Koelewijn accountmanager bij Crea & Artiva. `De bezoekers op de Woonbeurs konden de gloednieuwe ontwikkelingen van Miele ervaren door o.a. de kookdemonstraties van meesterkok Rudolf van Veen. In het live- communicatie concept zijn deze ontwikkelingen extra onder de aandacht gebracht door belevingswerelden te creëren en pure elementen in te zetten in contrast met design.'

Juryoordeel
Ook de vakjury viel voor het onderscheidende karakter van de stand. De stand van Miele is zorgvuldig uitgewerkt en creëert een sterke vertaling vanuit de merkgedachtes over lifestyle en beleving. De kwalitatieve uitstraling van de stand weerspiegelt de kwaliteit van het merk en de Duitse 'Grundlichkeit'. De kookdemonstraties in een high-end design omgeving prikkelden de zintuigen en zorgden voor een beleving die passend is bij de kwaliteiten van het Miele merk, aldus de vakjury.

Trots
`De onderscheiding van de Nationale ExpoJaarprijs is de kroon op ons werk en communicatie vakgebied!' De prijs wordt uitgereikt aan de meest onderscheidende communicatieprojecten.

Crea & Artiva Nederland B.V.





Ingezonden persbericht