Agentschap NL
internationale kansen' gestart
Campagne 'Blijf op de hoogte van internationale kansen' gestart
NL EVD Internationaal is deze week gestart met de campagne 'Blijf op de
hooget van internationale kansen'.
De internationale divisie van Agentschap NL informeert het Nederlandse
bedrijfsleven over internationale kansen. Via de campagne die deze week
gestart is, worden ondernemers gewezen op deze dienstverlening. Via
onder andere nieuwsbrieven bijeenkomsten en de website kunnen bedrijven
via NL EVD Internationaal op de hoogte blijven en informatie verzamelen
over mogelijkheden in het buitenland.
Nieuwsbrieven
Via de nieuwsbrieven blijven ondernemers overal up-to-date over de
laatste ontwikkelingen en kansen in het buitenland. Via de wekelijkse
nieuwsbrief op maat krijgen abonnees informatie die precies past bij
hun profiel. Via de tweewekelijkse nieuwsbrief WereldZaken krijgen
lezers vanaf januari 2011 niet alleen het laatste nieuws, maar kunnen
ze ook ervaringen van andere ondernemers lezen via onder andere
columns, videoreportages en interviews.
Website
De uitgebreide website van de divisie NL EVD Internationaal bevat veel
handige informatie over landen en sectoren die bedrijven kunnen
gebruiken bij het maken van hun exportplannen.
"Is er in Zuid-Amerika een markt voor deze duurzame lampen?"
In de campagne kan men lezen hoe Luums, producent van LED-verlichting
voor de industriële markt, gebruik heeft gemaakt van de dienstverlening
van NL EVD Internationaal. Via onder andere de nieuwsbrief en de
website heeft Luums inzicht gekregen in projecten die wereldwijd op
stapel staan. Edwin Sleurink, CEO van Luums International: "Ze zijn
uitstekend op de hoogte. Met waardevolle tips hebben ze voor ons de
deur naar diverse interessante leads geopend."
Meer informatie en aanmelden: www.agentschapnl.nl/opdehoogte.
Bron: NL EVD Internationaal