Agentschap NL


internationale kansen' gestart

Campagne 'Blijf op de hoogte van internationale kansen' gestart

NL EVD Internationaal is deze week gestart met de campagne 'Blijf op de hooget van internationale kansen'.

De internationale divisie van Agentschap NL informeert het Nederlandse bedrijfsleven over internationale kansen. Via de campagne die deze week gestart is, worden ondernemers gewezen op deze dienstverlening. Via onder andere nieuwsbrieven bijeenkomsten en de website kunnen bedrijven via NL EVD Internationaal op de hoogte blijven en informatie verzamelen over mogelijkheden in het buitenland.

Nieuwsbrieven
Via de nieuwsbrieven blijven ondernemers overal up-to-date over de laatste ontwikkelingen en kansen in het buitenland. Via de wekelijkse nieuwsbrief op maat krijgen abonnees informatie die precies past bij hun profiel. Via de tweewekelijkse nieuwsbrief WereldZaken krijgen lezers vanaf januari 2011 niet alleen het laatste nieuws, maar kunnen ze ook ervaringen van andere ondernemers lezen via onder andere columns, videoreportages en interviews.

Website
De uitgebreide website van de divisie NL EVD Internationaal bevat veel handige informatie over landen en sectoren die bedrijven kunnen gebruiken bij het maken van hun exportplannen.

"Is er in Zuid-Amerika een markt voor deze duurzame lampen?" In de campagne kan men lezen hoe Luums, producent van LED-verlichting voor de industriële markt, gebruik heeft gemaakt van de dienstverlening van NL EVD Internationaal. Via onder andere de nieuwsbrief en de website heeft Luums inzicht gekregen in projecten die wereldwijd op stapel staan. Edwin Sleurink, CEO van Luums International: "Ze zijn uitstekend op de hoogte. Met waardevolle tips hebben ze voor ons de deur naar diverse interessante leads geopend."

Meer informatie en aanmelden: www.agentschapnl.nl/opdehoogte.

Bron: NL EVD Internationaal