Terugblikken op 2010 met een persoonlijk jaaroverzicht

06/12/2010 14:42

Nationale-Nederlanden N.V.

Nationale-Nederlanden introduceert Het Nederland van 2010, een persoonlijk jaaroverzicht waarmee terugblikken op 2010 nog leuker wordt. Vanaf nu kan iedereen via www.hetnederlandvan2010.nl op eenvoudige en creatieve wijze zelf een video-jaaroverzicht maken. Persoonlijke foto's en video's kunnen eenvoudig worden gecombineerd met de belangrijkste nieuwsfragmenten, om zo een eigen video van enkele minuten samen te stellen. Het jaaroverzicht kan met vrienden, familie en relaties worden gedeeld via e-mail en social media als Facebook en Twitter. De drie beste en meest creatieve inzendingen worden op Oudjaarsavond uitgezonden op RTL5.

Traditioneel staat het einde van het jaar in het teken Kerst, Oud en Nieuw, maar we blikken ook massaal terug op het afgelopen jaar. Vaak via een jaaroverzicht met het belangrijkste nieuws. Vanaf nu kan iedereen zijn eigen jaaroverzicht maken met 'Het Nederland van 2010'. Gemakkelijk en snel worden nieuwsfragmenten gecombineerd met persoonlijke videofragmenten en foto's, om zo een eigen video van enkele minuten samen te stellen. Het droomhuis dat is gekocht, een gedenkwaardige trouwpartij, of een mooie reis; al deze foto's en videofragmenten zijn eenvoudig van Facebook of PC toe te voegen aan de video. Met eigen muziek en persoonlijke teksten kunnen de fragmenten nog persoonlijker worden gemaakt. De internettool maakt vervolgens met één druk op de knop het jaaroverzicht als videofragment.

Vulkaanuitbarsting, Olympische spelen en WK voetbal

Op de internettool 'Het Nederland van 2010' is een voorselectie gemaakt van een dertigtal Nederlandse nieuwsfragmenten uit 2010. Hierin is uiteraard de prestatie van het Nederlands voetbalelftal tijdens het WK opgenomen, maar ook de val van het kabinet en de vulkaanuitbarsting op IJsland waardoor luchthaven Schiphol dicht moest. Ook de diskwalificatie van Sven Kramer op de 10km tijdens de Olympische Spelen komt in het overzicht voor. Het jaaroverzicht kan gemakkelijk via e-mailen met vrienden, familie en relaties of via social media als Facebook en Twitter gedeeld worden. Uit de inzendingen met de meeste stemmen, komen de drie beste video's op Oudjaarsavond op televisie.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten een van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden 165 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt.





http://www.hetnederlandvan2010.nl




Nationale-Nederlanden