L'Oréal Paris introduceert Jennifer Lopez als wereldwijde spokesperson

06/12/2010 16:51

L'Oréal

Vele jaren hebben de ambassadeurs van L'Oréal Paris vrouwen en mannen over de hele wereld geïnspireerd met hun talent, persoonlijkheid en royaliteit. Jennifer Lopez bezit al deze kwaliteiten. Winnares van een Golden Globe, multi platinum artieste, film en televisie producer, ondernemer en filantroop: Jennifer Lopez is zonder twijfel één van de meest succesvolle vrouwen van deze tijd. De L'Oréal Paris familie is daarom zeer trots om haar te verwelkomen als nieuwe ambassadrice van het merk wereldwijd.

'We zijn meer dan verheugd om onze samenwerking met de prachtige, iconische en veelzijdige Jennifer Lopez aan te kondigen' verklaart Cyril Chapuy, Global Brand President van L'Oréal Paris. 'Vrouwen over de hele wereld bewonderen Jennifer niet alleen vanwege haar schoonheid, maar ook om haar charisma en toegewijdheid. We voelen ons vereerd haar te verwelkomen in onze geweldige groep van andere ambassadeurs die staat voor diversiteit en schoonheid van de moderne vrouw. Jennifer zal in haar eerste campagnes schitteren als het gezicht van onze make-up en haarverzorging innovaties'.

'Gedurende een groot deel van mijn leven gebruik ik L'Oréal Paris producten, ik heb dus erg veel zin om samen te werken met dit merk. Een merk dat constant superieure producten levert, die overal beschikbaar zijn voor vrouwen', aldus Jennifer Lopez. 'Ik heb altijd gehouden van de verfijnde advertentie campagnes en ik ben zeer enthousiast om dit merk te vertegenwoordigen, dat de waardigheid van vrouwen omarmt'.

''Het talent van Jennifer en haar werk overstijgt meerdere industrieën', zegt Karen T. Fondu, President van L'Oréal Paris USA. 'Tezamen met haar sprankelende schoonheid is ze een modern rolmodel voor vrouwen en belichaamt ze ten volste de kracht van de filosofie van L'Oréal Paris: 'Omdat Je Het Waard Bent'. We zijn zeer opgetogen om Jennifer op te nemen in ons bijzondere gezelschap van L'Oréal Paris spokesperons''.

Binnenkort zal deze multigetalenteerde onderneemster te zien zijn als jurylid in 'American Idol'. In 2001 haalde de film 'The Wedding Planner' de meeste omzet van dat jaar in Amerika. In hetzelfde jaar was haar album 'J-Lo' nummer 1 in de Billboard Top 200 Chart. Deze gebeurtenissen maakten van Lopez de eerste vrouw in de geschiedenis die in één week zowel een nummer 1 notering in de Amerikaanse muziekindustrie als in de Amerikaanse filmindustrie op haar naam had staan. Lopez kreeg ook veel respect voor haar rol als Selena in de gelijknamige film; ze verdiende hiermee een Golden Globe Award nominatie. Haar productiemaatschappij, Nuyorican, heeft onlangs een televisie en film deal gesloten met 20th Century Fox. Lopez ontving in 2006 de ACE Fashion Icon of the Year award, voor haar bijdrage aan de accessoires en mode-industrie. In 2011 zal Lopez haar nieuwste album 'Love?' lanceren.

Haar passie om de wereld te verbeteren is te zien aan haar werk met kinderen via de 'Maribel Foundation' een non profit stichting die ze startte met haar zus, Lynda. De Maribel stichting heeft als doelstelling het verbeteren van de gezondheid en welzijn van vrouwen en kinderen en het verhogen van medische zorg dat tot hen beschikking staat.

Jennifer Lopez treedt toe tot een prestigieuze groep van L'Oréal Paris ambassadeurs, waaronder: Milla Jovovich, Patrick Dempsey, Rachel Weisz, Beyoncé Knowles, Diane Kruger, Evangeline Lilly, Andie MacDowell, Eva Longoria, Freida Pinto en Gerard Butler.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.





http://www.loreal-paris.nl