Ingezonden persbericht



---



Unamic/HCN eerste Nederlandse contactcenter organisatie met vier kwaliteitscertificaten!

Almere, 6 december 2010 Met het recentelijk behalen van ISO 14001 milieu en ISO 27001 informatiebeveiliging is Unamic/HCN de eerste contactcenter organisatie in Nederland met vier kwaliteitscertificaten. Deze vier certificaten hebben betrekking op Kwaliteit (ISO 9001), Milieu (ISO 14001), Informatiebeveiliging (ISO 27001) en Arbo & Veiligheid (OHSAS 18001).

Michael Lek, Directeur Operations is ontzettend trots op de behaalde certificaten: "De huidige certificeringen benadrukken onze sterke positie in de contactcenterbranche en zijn voor ons een bevestiging dat wij deze zaken intern goed op orde hebben. Het behalen van deze vier belangrijke kwaliteitscertificaten is uniek in onze branche en bewijst dat wij onze verantwoordelijkheid op deze aspecten bijzonder serieus nemen."

Over Unamic/HCN Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van outsourcing van klantprocessen, zowel in B-to-C als B-to-B omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen contactcenters in Nederland, België, Turkije en Suriname, maar voert ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenteroperaties uit middels co-sourcing

constructies. Naast klantprocessen gericht op inbound diensten zoals klantenservice, aftersales en technische helpdesk worden outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie, up-selling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een gespecialiseerde Business Unit die zich richt op outsourcing van `transactiegericht' klantcontact, zoals facturatie- en creditmanagement. Kijk voor meer informatie op http://www.unamic.com.